Home/בלוג/אטרקציות לאירועים לשנת 2016

אטרקציות לאירועים לשנת 2016

אם אתם מארגנים אירוע לכם או לילדים, נוכל להמליץ לכם על מספר אטרקציות שישדרגו את החגיגה וגם לא יעלו לכם הרבה מאוד כסף. בזכות שילוב אחת מן האטרקציות, האירוע יהיה בלתי נשכח, מהנה וכיפי לכם וגם לאורחים.

מוכנים? אנחנו מתחילים…

חדרי בריחה

אטרקציה שמתאימה למבוגרים אך לא רק. גם ילדים מעל גיל 12, ימצאו את עצמם נהנים בה. בגדול, מדובר על משחק חשיבה המתבצע בחדר עם אבזור מיוחד ושלל רמזים. למעשה, על מנת לצאת מהחדר, יש לפתור את החידות המוצגות בחדר, כמה שיותר מהר ובפרק זמן של 60 דקות. במשחק חדרי בריחה, יכולים להשתתף 2-4 משתתפים במקביל. אלו נמצאים בכל הארץ ולכל חדר יש את הסיפור המסקרן שלו.

קוסם

מתאים מאוד לימי הולדת של ילדים. מבוגרים גם יהנו ממופע קוסמות, שכן מי מאיתנו לא אוהב לצפות בקסמים, טריקים ומשחקים של זריזות ידיים. מופע של קוסם יהיה בדרך כלל שעה עד שעה וחצי ובהחלט ימשוך את תשומת הלב ואת השתתפות כל האורחים שלכם.

מתקנים מתנפחים

אם תרצו לעשות לילדים יום הולדת כיפית, בה הם יוכלו לקפוץ להנאתם עם חבריהם ולפרוק אנרגיות, מומלץ מאוד להשכיר מתקנים מתנפחים. תוכלו לדבר עם מפעילי האטרקציה ולבדוק איתם האם יש מקום ייעודי שאליו ניתן להביא את הילדים שיקפצו על המתקנים או במידה ויש לכם מספיק מקום בגינה, תוכלו להזמין אותם אליכם הביתה עם המתקנים המתנפחים.

סדנת בישול ואפייה לילדים

אם הילדים שלכם מתעניינים בתחום האפייה והבישול, דעו שיש סדנאות מותאמות אישית לילדים. המפעילים יגיעו עד אליכם ויכינו עם הילדים פיצות, פסטות ומגוון מאכלים אהובים נוספים. בסדנה זו, יוכלו להשתתף כמובן גם הילדים שהם אורחים ביום ההולדת וכך תוכלו להעסיק אותם למספר שעות.

אמן חושים

מופע שמתאים מאוד ליום הולדת למבוגרים. אתם תהנו ממופע טלפתיה מרהיב ועוצר נשימה, המשולב בנגיעות של הומור וקריאת מחשבות. משך המופע יהיה שעה עד שעה וחצי וישאיר את האורחים שלכם פעורי פה.

מופע סטנד אפ

מופע מדהים של בידור וצחוק, שישכיח לכם את כל הצרות והמחשבות. המופע יכיל תכנים המתאימים לסוג המשתתפים באירוע ולגילם. מופע מצוין ושובר שגרה עם המון כיף.

לפני בחירת אטרקציה לאירוע שלכם, מומלץ לבצע סקר מחירים וכמו כן לקבל המלצות מלקוחות (ניתן לבקש לדבר טלפונית עם לקוחות מרוצים) או לחפש אותן באמצעות האינטרנט (על ידי גלישה לאתרי האינטרנט שלהם ולדפי הפייסבוק, בהם מופיעים חוות דעת ודירוג).

2016-09-15T18:48:22+00:00