Home/אטרקציות/אטרקציות לבת מצווה
אטרקציות לבת מצווה 2017-11-15T13:48:32+00:00

Project Description

אטרקציות לבת מצווה

אם יש משהו שעושה את ההבדל בין אירוע בת מצווה סטנדרטי לאירוע בלתי רגיל הרי זה אטרקציות לבת מצווה. נבחרת האטרקציות העכשווית מציעה מבחר מסחרר של גימיקים וחידושים שיפתיעו את האורחים שלך ויהפכו את האירוע שלך לחוויה כייפית בטירוף.

איך בוחרים אטרקציות לבת מצווה? נתחיל מזה שכשאת מתכננת אירוע בת מצווה חשוב לקחת בחשבון את גילאי האורחים, מקטנים ועד גדולים, כדי שכולם ייהנו באירוע ולכן, כדאי לבחור אטרקציות בכל מני סגנונות, מתנפחים לקטנטנים ועד אטרקציות שבני גילך יאהבו כמו תותח לייזר ועד אטרקציות שאפילו מבוגרים ייהנו מהם כמו לדוגמא, מכונת שלג (כן, כן, שלג, גם באמצע הקיץ במועדון סגור). לא יודעת איך להחליט מתוך כל המבחר? הכנו לפניך עצות לשילוב נכון של אטרקציות מגניבות באירוע שלך.

אטרקציות לבת מצווה – אטרקציות בסגנונות שונים

כשבונים תוכנית לאירוע חשוב לקחת בחשבון איך הוא ייראה ומה יהיה רצף הפעילות. עליך להחליט אם את רוצה שכל האטרקציות יהיו זמינות בבת אחת במועדון וכל אחד מהאורחים יבחר איזו אטרקציה הוא רוצה לחוות עכשיו ויעבור בין האטרקציות או להחליט שמתחילים באטרקציה מסוימת ומשם עוברים כל ביחד לאטרקציה אחרת.

הכל תלוי כמובן במגוון האטרקציות שבחרת ובגילאים של הילדים, כי ילדים ממש קטנים יאהבו יותר מתנפחים מאשר אולי אטרקציות המתאימות לבני נוער בגילך ולכן, ככל הנראה תבחרי אטרקציות לבת מצווה בשיטה שבה כל אחד בוחר מאיזו אטרקציה הוא רוצה ליהנות במהלך האירוע לפי בחירתו.

הגימיקים הכי מגניבים

את בטח רוצה להפתיע את האורחים באירוע שלך ולכן בחרי אטרקציות לבת מצווה מגניבות במיוחד. יש לך מבחר אטרקציות אפשריות כמו תותח לייזר, מכונת בועות בטעמים, מכונת שלג, שולחנות משחק, סימולאטורים (שמדמים למשל נסיעה או שיט, גלישה ועוד פעילויות כאילו את שטה, גולשת או נוסעת על אמת), רוקט ליין ועוד. קחי בחשבון שלכל אורח יש העדפה שונה אז המגוון של אטרקציות לבת מצווה הוא חשוב להצלחת האירוע. את יכולה גם להוסיף לתוכנית של האירוע זיקוקים ובלונים שיצרו אווירה אטרקטיבית במיוחד.

שחקי אותה

בין נבחרת אטרקציות לבת מצווה פופולאריים מאוד שולחנות משחק, כשהאורחים יכולים לבחור איפה ובמה לשחק. יש שולחן ביליארד, שולחן הוקי אוויר, שולחן בלאק ג’אק, שולחן רולטה, שולחן כדורגל, עמדת פלייסטיישן 2 , ניטנדו ווי עם משחקי ספורט מגניבים כמו באולינג, אגרוף, גולף, טניס מול טלוויזיית LCD, עמדות פלייסטיישן 3 ומשטחי ריקוד מקפיצים. אטרקציות שיגרמו לאורחים ליהנות כל האירוע בלי הפסקה. כמובן שתמיד אפשר לשלב את החגיגה עם משלוח פרחים לבת מצווה, מתנות מקוריות, ועוד רעיונות מיוחדים.

האטרקציות מתחילות בעיצוב

אטרקציות לבת מצווה זה לא רק משחקים ופינוקים, זה גם עיצוב מפתיע שיוצר חוויה אטרקטיבית. כמו למשל, רחבת ריקודים עם תאורת רצפה מתחלפת, קירות זכוכית עם תאורת לדים, חדר קולנוע מפואר להקרנת קליפים ועוד אפקטים שמשגעים את החושים ויגרמו לאורחים שלך להשתגע מרוב כיף. ואם אתם רוצים אטרקציות נוספות, אתם מזמנים לבדוק איך אפשר להעשיר את אירוע בת המצווה שלכם גם מעבר לערב עצמו

אטרקציות לבת מצווה הכי מגניבות שיש? אצלנו יש לך מהכל. בואי להתרשם!