Home/אודות/טקס הפשרת חלה לבת מצווה

טקס הפשרת חלה לבת מצווה

אירועי בת המצווה בשנים האחרונות החלו לשלב אטרקציות ואלמנטים שונים, כמו גם, טקסים שונים מקוריים וייחודים המסמלים את מעמד האירוע, ובאים לייחד אותו משאר האירועים. תוך כך שאלה מכבדים את המעמד של האירוע המכונן בחיי הנערה הצעירה. בין אטרקציות ואלמנטים מיוחדים אחד הטקסים אשר הפכו לטרנד חדש! באירועי בת המצווה הוא טקס .

טקס הפרשת חלה לאירועי בת מצווה הוא ללא ספק אחד הטרנדים החדשים ביותר. כאשר בטקס הפשרת חלה לבת מצווה הנערה החוגגת את האירוע, נכנסת למרכז האולם אשר בו הוכנה תפאורה מרהיבה, אשר כוללת בין היתר שולחן מפואר ועליו פמוטות יפיפיים עם נרות מעוצבים, כאשר חלה קלועה ענקית מונחת על השולחן אשר איתה נערך האירוע. בליווי הנערה למרכז האולם, ניתן לשלב דברי קטעים הנקראים מהתורה, והקשורים לפרשת הכלה.

בת מצווה מיוחדת בבית נדיר!

כיום ניתן לומר כי קשה מאוד ואף נדיר למצוא בת מצווה מיוחדת בבית. וזאת מאחר, והמקומות השונים והרבים הערוכים למסיבות בת מצווה, מציעים מסיבות בת מצווה מרהיבות מפוארות ומיוחדות כמו גם מקוריות במיוחד וכל זאת על ידי אנשי מקצוע המתמחים באירועי בת המצווה.

שתי טיפים לבת מצווה מיוחדת ברעיון אחד!

ניתן לשלב באירועי בת המצווה את האטרקציה המושלמת ביותר לאירועים מסוג בת מצווה, כאשר אטרקציה זו היא קליפ לבת מצווה, בו הנערה מבצעת שיר בביצוע עצמי תוך כך שמופיע על צג ענק המראה רגעים קסומים בחיי הנערה הצעירה

כמו כן, את הקליפ המשעשע והמרגש שהנערה ערכה עבור האירוע היא יכולה אף להעניק כמתנה מקורית למוזמנים לאירוע. כך שקליפ מקורי ויפה לאירוע הוא ללא ספק מנוי במניין רעיונות למתנות בת מצווה מיוחדות.

הערה:

את טקס הפשרת חלה לבת מצווה ניתן לערוך בשילובם של אטרקציות וגימיקים שונים כאשר לאחר הטקס ניתן יהיה לשחרר אל הנערים והנערות הצעירים לרחבת הריקודים ולהמשך האירוע.

2017-11-06T10:00:05+00:00