Home/בלוג/אטרקציה לבת מצווה זה לא רק אולם

אטרקציה לבת מצווה זה לא רק אולם

מועדון איי קלאב iclubהיום, כשכל ילדה בת 12 רוצה אירוע ” בת מצווש ” , כבר לא מספיק רק לשכור אולם בכמה עשרות אלפי שקלים, אלא צריך גם למצוא אטרקציה לבת מצווה והמגוון, כמובן, עצום.

אז איך בוחרים אטרקציה לבת מצווה?

כמובן, שלפני הכל צריך להתחשב ברצונות של כלת השמחה הצעירה. כל ילדה מתעניינת בדברים אחרים, ואחת שתרצה הפעלה של בלונים לא תרצה סדנת שוקולד המונית, וזו בתורה תיחרד מרעיון של סטנדאפיסט שיבוא לבדר את קהל האורחים והאורחות שלה. במילים אחרות, אטרקציה לבת מצווה היא אישית ומותאמת לכל אירוע.

חשוב לציין גם, שאטרקציה לבת מצווה צריכה להתאים גם לאופיו של האירוע. בת עשירים שתערוך סעודת ערב מכובדת ומעונבת לא תוכל להזמין ליצן – כמו שאטרקציה לבת מצווה בדמות סדנת ייעוץ השקעות, לא תהלום אירוע שבבסיסו הוא ילדותי ומצועצע.
שימו לב גם לעניין המיקום, למשפחה בדרום אין טעם לחפש מקום לבת מצווה במרכז.

מה עוד חשוב – מחיר ורצונות

חשוב, כמובן, גם לקחת בחשבון את נושא המחיר. כידוע לכולנו, עלות ההפקה של אירועי ימי הולדת עולה בצורה לא ליניארית, גם לאורך השנים וגם ככה שהילדה מתבגרת. אם פעם ניתן היה לסגור יום הולדת עם חצאי פיתות שמרחנו בחומוס ושמנו בהן חצי מלפפון חמוץ, אטרקציה לבת מצווה היא כבר סיפור אחר לגמרי , הטומן בחובו עלויות נלוות של אלפי שקלים. זאת אומרת, שבבואכם לבחור את האטרקציה לבת מצווה שתתאים ביותר לבתכם, חשוב שתתחשבו ברצונותיה – אך לא פחות חשוב לשים לב להתנהלותכם הכלכלית ולא לחרוג מהמסגרת שהצבתם לעצמכם ( שזה כבר נושא לדיון אחר לגמרי, וחשוב לא פחות ), כדי שלא תצאו מהפקת האירוע עם ילדה קטנה ושמחה – אבל גם חור גדול ופחות שמח בכיס .

כאמור, ישנו מגוון גדול ורחב של אטרקציה לבת מצווה: עמדות יופי ואיפור,משחקי ריקוד היפ-הופ,קומיקס ציפורניים, תא צילום, שולחנות משחק, דוכני מזון, קריוקי ועוד ועוד ועוד…

חשוב לשים לב!

אטרקציה לבת מצווה היא משהו שצריך לדעת לעשות, ולא כל מי שרוצה לחלטר ולעשות קצת כסף מהצד, באמת ידע להפעיל את בתכם ואת חברותיה ועל כן חשוב לבחור במפעיל/ה מנוסה, בעל/ת המלצות, שיספק לכם גם קבלה ויתחייב לשביעות רצון. ומעבר לכך, בחרו מקום מתאים – ישנם הרבה מקומות לבר מצווה בחוץ

והכי חשוב… תהנו!

2013-05-01T09:34:01+00:00