Home/בלוג/הפעלות מיוחדות לבר מצווה יהפכו את המסיבה לבלתי נשכחת!

הפעלות מיוחדות לבר מצווה יהפכו את המסיבה לבלתי נשכחת!

מועדון הוואטסאפבעת הפקת בר מצווה או מסיבת בת מצווה ישנם המון דברים לחשוב עליהם. רובם הם דברים שאנו, כמבוגרים מקובעים במחשבתינו עליהם. מבוגרים חושבים קודם כל על מזג האוויר שיהיה, טיב המזון שהקייטרינג יגיש, והכי חשוב, האם נחגוג בעזרת ריקודי ולס או בעזרתו האדיבה של משה פרץ?

מצד שני, אם תשאלו את בנכם המתבגר, שמבלה את רוב זמנו במגרש, מול המחשב או בשינה, כנראה שסדר העדיפויות שלו יהיה מעט שונה…

אז מה הבן שלכם ירצה לראות בחגיגה שלו?

אמנם באופן מסורתי, גיל המצוות הוא הגיל בו הנער הופך לגבר, אבל עם עליית תוחלת החיים, גיל הנישואין וכדומה, הילדים בגיל 13, הם ילדים. וילדים אוהבים לשחק. אז מה עושים? עורכים הפעלות מיוחדות לבר מצווה !

הפעלות מיוחדות לבר מצווה – מה זה כולל?

הפעלות מיוחדות לבר מצווה יכולות לכלול משחקים בהתאם לאהבות של בנכם. אם הילד אוהב לשחק במחשב, הפעלות מיוחדות לבר מצווה שיכולות להלקח בחשבון היא הבאת משחקי וידאו גדולים לאולם ולאפשר לילדים להתפרע איתם. אם הילד אוהב להשתולל – הפעלות מיוחדות לבר מצווה דוגמת בובות ענק מתנפחות, או טרמפולינות מתנפחים עשוי להיות הפתרון המושלם. אם ילדכם אוהב את תחום המיסתורין- תוכלו להביא אמן חושים כחלק מאותן הפעלות מיוחדות לבר המצווה. אם הילד אוהב לרקוד – הפעלות מיוחדות לבר מצווה דוגמת מרקידים או תחרויות ריקודים יגרמו לו לזכור את הערב הזה לנצח. באופן זה תוכלו להתאים את ההפעלות לילדכם המיוחד גם הוא.

הפעלות מיוחדות לבר מצווה – על מה צריך לחשוב?

כשחושבים על הפעלות מיוחדות לבר מצווה צריך לחשוב על כמות האורחים אשר יגיעו, תחום ההתעניינות של מירב האורחים וכמובן על הסיכונים שעשויים להיות. במידה ותבחרו להביא מתנפחים, למשל, לאירוע – תבדקו היטב שהם עומדים בתקני הבטיחות הנדרשים. במידה ואתם מחליטים להביא הופעה – וודאו את משכה. במידה ואתם בוחרים להביא משחקי וידאו, וודאו שיהיו הפעלות מיוחדות לבר המצווה שגם המבוגרים יוכלו להנות מהן מעט, או לפחות לא ידרשו מהם להתרוצץ אחר הילדים במשך כל הערב, דבר שעשוי לפגום בהנאתם שלהם מהאירוע.

2013-05-01T09:40:08+00:00