Home/בלוג/חגיגה מוצלחת במועדון לבר מצווה

חגיגה מוצלחת במועדון לבר מצווה

חגיגת בר מצווה היא ללא צל של ספק אירוע מרגש ומשמעותי אשר נשאר חקוק בזיכרון שלנו לשנים רבות. ולכן חשוב כי באירוע של הנער יהיו סביבו אנשים אשר חשובים לו והוא אובה אותם בין אם מדובר במשפחה המצומצמת ובין אם במשפחה המורחבת ובנוסף חברים טובים ממסגרות כגון: לימודים, תנועות נוער וכו’.

ברוב המקרים ההורים והנער נתקלים בבעיה ובקושי לערוך אירוע אשר מתאים לכלל האנשים. וזאת מאחר וההורים והנער רוצים להזמין אורחים רבים מסוגים שונים לאירוע, וידוע כי ככל שקיים מגוון רחב יותר של סוגי אורחים כמו: אנשים מבוגרים, בחורים צעירים וילדים כך יהיה יותר קשה להפיק אירוע מתאים אשר יחשב למוצלח לכל המוזמנים השונים. ולכן קיימת שאלה מוכרת – איך ניתן לחגוג את בר המצווה בשילוב של סוגי אורחים שונים ועדיין להבטיח שזו תהיה מוצלחת ומהנה לכלל האורחים.

אם אתם מעוניינים לערוך אירוע בר מצווה משותף לכל סוגי האורחים כמו מבוגרים וצעירים. ניתן כיום לארגן מסיבה העונה לדרישות של כלל האורחים להלן מספר דוגמאות מעניינות:

* לארגן הפעלות שונות לחברים ולמשפחה או אם תרצו למבוגרים ולצעירים. כאשר בתחום המזון ניתן בזמן שהאורחים המבוגרים נהנים מארוחה איכותית, לדאוג לכך שלצעירים יהיה בר ממתקים אשר יפנק וימתיק להם את האירוע.

* בתחום המוזיקה ניתן לדאוג לכך שהמוזיקה שתהיה במועדון תהיה בסגנון דיסקו אשר המבוגרים מכירים בשילוב של אפקטים מקפיצים שיקפיצו את הצעירים.

* ניתן לערוך סרט קצר על נער בר המצווה כאשר בסרט זה יופיעו קטעים מהעבר אשר יתאימו לקהל המשפחה הבוגר וישעשעו את הקהל הצעיר במסיבה.

על מנת לפתור את בעיית הקהל השונה בחגיגת בר המצווה ניתן לערוך שתי אירועים. אחד בעל אופי טקסי יותר אשר יהיה מסיבה משפחתית בין אם בחצר הבית או בבית הכנסת הקרוב. והשני במסיבה מקפיצה ומהנה של כל החברים בגילאים שלכם.

חושב להבין כי את כל הפתרונות ניתן לחגוג בכל מקום שרק תרצו, והרי שנתון זה מושפע מגודל התקציב אשר קיים ברשותכם לטובת זאת.

2012-10-11T13:38:08+00:00