Home/בלוג/טיפים לבר מצווה – לאירוע מושלם

טיפים לבר מצווה – לאירוע מושלם

הפעלות לבת מצווההילד גדל, מקבל קצת גובה והקול הופך להיות עבה.. מזל טוב, כנראה שחגיגות בר המצווה כבר בפתח.

לפני שמחליטים לערוך אירוע, חשוב לערוך בדיקה מקיפה . לאסוף כמה טיפים לבר מצווה לא יזיקו לכם:

– ראשית – מקום האירוע. כאן ככל הנראה החושים שלכם צודקים ואין צורך להתרחק ממקום המגורים של בני המשפחה. כבר נתקלנו בעבר בחתן בר מצווה שביקש לערוך אירוע במקום ספציפי, בגלל אטקרציות מיוחדות או רצון להיות מיוחד בעיני חבריו – אך מבין המון טיפים לבר המצווה שהוא קיבל, לצערנו זוהי עצה לא כל כך טובה. לבני משפחה רבים, בעיקר המבוגרים מבניהם, הנסיעה היא קשה, וחלקם סתם מעיקה, ואנו לא רוצים לגרום אי נוחות מיותרת . אולי כדאי לעשות אירוע קטן לחתן וחבריו בלבד, היום ישנם המון מועדונים לבר מצווה שיכולים לספק את השירות בעלות נמוכה יחסית.

– מבין הטיפים לבר מצווה החשובים ביותר שאנו יכולים לתת – בחירת מוזיקה היא אחד החשובים מבין עוד טיפים לבר מצווה שתקבלו. כאן חשוב למצוא איזון, מוזיקה מקפיצה ושמחה היא הכרח, תשאירו מקום קצת למוזיקה ישנה שתיתן הרגשה של נוסטלגיה למבוגרים יותר בנינו, וגם קצת בקשות אישיות של חתן הבר המצווה – בסופו של דבר מדובר גם באירוע שלו, ואם תקשיבו לכל הטיפים לבר המצווה לא ישאר לו מקום לביטוי עצמי. אולי קחו ממנו רעיונות איך לעשות בר מצווה מקורי

– טיפ חשוב נוסף שאנו יכולים לתת שיש להתחשב בו מבין שאר הטיפים לבר המצווה הוא זמן האירוע. החודשים היקרים ביותר של השנה הם מאי- אוקטובר, בגלל עונת החתונות, בדגש רב על חודש ספטמבר. כמובן, שאירוע בר המצווה תלוי במתי חוגגים לילד 13, אך אפשר להתמתח עד חודש – חודש וחצי אחרי כדי לחסוך מעט בעלויות ולהזמין אירוע בזמן שהכי מתאים לנו. כמובן שחסכתם לעצמכם בגדול אם הילד חוגג בינואר… רק שלא תיפלו על ערב גשום מידי.

טיפים לבר מצווה – הטיפ החשוב ביותר ! לקראת הסוף נרשום לכם עוד כמה דברים שפשוט צריך לקחת בחשבון – ביגוד, הסעות לבני משפחה שמתקשים להגיע, איפור, בחירת מנות, שמירה לבית ( לצערנו זה הכרח), ובכל זאת , הטיפ הגדול והחשוב ביותר מבין הרבה טיפים לבר מצווה שניתן לכם – זה שאחרי שהאירוע מוכן ויצאתם לדרך – פשוט להנות כמה שיותר… תבלו !

מקווים שקיבלתם מספיק טיפים לבר מצווה מוצלחת במיוחד !

2013-05-01T10:41:50+00:00