Home/בלוג/מועדונים לבר מצווה – כמו באמריקה

מועדונים לבר מצווה – כמו באמריקה

לא רק באמריקה

סדרת תעודה פופולארית וידועה (מעט לשמצה) ברשת אם טי וי בשם “סויט סיקסטין”, מתעדת את קורות בנותיה של החברה הגבוהה בארצות הברית בבואן לחגוג את טקס יום ההולדת השש – עשרה שלהן, שבחברה האמריקאית מסמל את סוף הילדות. בעולם הנרקם על ידי יוצרי תוכנית זו נראות אותן ילדות, ספק ילדותיות, ספק בוגרות, כאשר הן עמלות במשך חודשים בתכנון הפקה חד פעמית, כזו שנערכת אחת ליובל ומשלבת בתוכה את כל מה שדולר אמריקאי וטוב, והרבה ממנו, יכול לרכוש. לתוך ערב אחד מתנקזים כל מאווייה של הטינאייג’רית הנובורישית הכלל לא ממוצעת.

לחבריה לשכבה זה מבטיח ערב בלתי נשכח של מסיבה עמוסה אטרקציות (הופעה של קנייה ווסט היא דוגמא מייצגת), ממנה ייצאו ירוקים מקנאה אך שיכורים- מאושר, ברור שמאושר (וגם קצת מעושר, אבל לא שלהם). לנסיכת הערב, בבת עינם של זוג הורים עם יותר מדי כסף שכנראה לא שמעו על קרנות נאמנות, זה מבטיח אשרור של מעמדה הבלתי מעורער כמלכת התיכון, ובד”כ, כמיטב הז’אנר, גם מכונית חדישה שתוצג לה בשיאו של הערב. לצופה הטלוויזיה זה מעניק תמונה מעט עגומה של החברה האמריקאית והאובססיה שלה לכל מה שהוא נוצץ, מוגזם, ומעבר לכל פרופורציות. שקיעתו המוסרית של הדור האמריקאי הצעיר במדמנות ההדוניזם והחומרנות, אם תרצו. או במילים אחרות- אויש, תנוחו.

אך כידוע, טרנדים הם מחלה מדבקת שעוד לא נמצא לה חיסון, וכל אופנה מבית היוצר של הדוד סם סופה שתעשה עלייה ותגיע גם אלינו. ובכן, האופנה הזו כבר כאן. המקבילות המקומיות והכשרות של מסיבות ה”סוויט סיקסטין” הן מסיבות בר מצווה. בר מצווה בבית, בארוחה חגיגית עם כל המשפחה? כן, אולי כבר תשלחו את הילד שלכם עם שלייקס לבית ספר, זה יהיה פחות כואב. בימינו, בר מצווה נחגגת במועדון. אז, תמשיכו לקרוא, אתם יודעים שאין לכם ברירה.

מועדונים לבר מצווה

הילדים שלכם מתוחכמים, מעודכנים ומסוגננים יותר מכם, ועולם הבילויים שלהם דומה באופן מפתיע לעולמם של המבוגרים. אולמות האירועים הייעודיים לחגיגות בר מצווה דומים באופן מדהים למועדוני הריקודים שאתם יוצאים אליהם. בר חטיפים מעוצב כבר משקאות, די ג’י שיתקלט את מיטב הלהיטים שהנסיך שלכם בחר, ורחבות ריקודים ענקיות- את כל אלה ניתן למצוא במועדונים שמשכירים את שירותיהם אך ורק לחוגגי מסיבות בר מצווה.

רשימת האטרקציות במועדונים אלו היא בלתי נגמרת: דוכני מזון, מפלי שוקולד, משחקי שולחן, תחרויות נושאות פרסים ומסכים ענקיים עליהם יוקרן סרט על חתן הבר מצווה., מופעי קוסמות או אפילו מופעים של אמנים מוכרים. ישנם מועדונים לבר מצווה המאפשרים עיצוב של המקום באווירה או סגנון מסוים לפי בחירתכם, וישנו אפילו מועדון בר מצווה שבין מגוון האטרקציות שלו יש גם בריכה.

ככל אולמות האירועים, המועדונים השונים נבדלים בהיצע ובמדיניות כלפי הלקוח. ישנם מועדונים המאפשרים חגיגה של בר מצווה במסגרת הכול כלול, ואילו אחרים מגבילים את מספר המנות לאורח. חלקם של המועדונים מאפשר גם שירותי הסרטה של האירוע ועריכה של הסרט (בתוספת תשלום).

אולם ללא יוצא מן הכלל, בכל אחד ממועדונים אלו ישנו גם צוות מיומן בארגון אירועים מסוג זה שמבטיח אירוע בר מצווה איכותי ומהנה, שיצדיק את ההשקעה שלכם.

2011-03-03T13:20:27+00:00