Home/בלוג/מועדונים לבר מצווה

מועדונים לבר מצווה

מועדונים לבת מצווהקודם כל, מזל טוב !

בבואנו לבחון מועדונים לבר מצווה, ישנם כמה דברים שחשוב לקחת בחשבון, לפני שמתחילים לתכנן את פרטי האירוע המשמח :

ראשית כל, עלינו לבחון את העיצוב. מועדונים לבר מצווה מציעים מגוון רחב מאד של עיצובים, כך שכל אחד יוכל להתחבר לסגנון החביב עליו ביותר , ולעצב אולם שהוא יהנה להכנס אליו, לחגוג בר מצווה מקורי ולהיות גאה להכניס אליו את אורחיו ומכובדיו.

שנית, יש להדרש לנושא האוכל. במועדונים לבר מצווה יש מטבח עם תפריט גדול ומגוון, שיוכל לקלוע לטעם של כל חוגג ( ומשפחתו. הרי ביננו, מי שמחליט הוא לא החתן אלא הוריו היקרים ) וליהנות מארוחת טעימות על מנת לדגום את התפריט לאורכו ולרוחבו ולבחור את המנות הטעימות להם ביותר. כמובן שמדובר במנות פתיחה לקבלת הפנים, מנות ראשונות קלות יחסית, מנות עיקריות יוקרתיות והכי חשוב – קינוחים מפנקים!

נמשיך הלאה – נושא חשוב נוסף הוא הבאר. אמנם לא מדובר בחתונה, אך גם במועדונים לבר מצווה ניתן למצוא בארים מכובדים לכל הדיעות, הכוללים גם מיני אלכוהול לאורחים החוקיים שלכם. מומלץ לבדוק מה כלול בעלות המנה ועל מה תצטרכו להוסיף כסף – סביר להניח שסינגל מאלט בן 30 לא יהיה כלול במחיר מנה בסיסי, אבל רד לייבל מבית ג’וני ווקר – בהחלט יתכן שכן. רק לא להיסחף – אל תשכחו שהילדים שלכם רואים אתכם…

נתקדם ? יש לנו עוד הרבה טיפים לבר מצווה – בסופו של דבר, כמובן שהנושא הכי חשוב כשבוחרים מועדונים לבר מצווה, הוא הכיס. כמה זה יעלה לנו בסופו של דבר? ובכן, זה משתנה ותלוי. תלוי אילו מנות תבחרו, אם תשדרגו את הבאר, אם תרצו על השולחנות שנדלירים או רק ראנר (מפה שמכסה רק פס על השולחן), אם תוסיפו נרות ועוד ועוד ועוד… גם על תאורה והגברה, יש תוספת. חלק מהמועדונים לבר מצווה כוללים את זה בעלות, חלקם לא, אבל בכל מקרה כולם מספקים את זה. אם תביאו את אייל גולן לשמח את הבן שלכם, לא תרצו שרק הוא ישמע אותו…

לסיכום, מועדונים לבר מצווה יכולים להציע מכל טוב, וחשוב לעשות סקר ולבחור את המקום שיתאים לכם ויענה על צרכיכם בצורה הטובה והמלאה ביותר. אל תתפשרו, יש הרבה מחקר והמון מועדונים לבר מצווה לבחור מהם, תנו לבנכם את אירוע חלומתיו – הרי הוא יזכור אותו לכל החיים!

2013-05-01T10:43:47+00:00