Home/בלוג/מספר רעיונות מדהימים למסיבת בת מצווה מיוחדת

מספר רעיונות מדהימים למסיבת בת מצווה מיוחדת

מועדון בת מצווה בתל אביב

אין ילדה בגיל המצוות אשר אמורה לחגוג מסיבת בת מצווה ולא תרצה שהאירוע שלה יהיה כזה שלא ישכח שנים רבות לאחר האירוע. בשל כך קיימות כיום אטרקציות רבות ומהנות המאפשרות לילדים החוגגים בר/בת מצווה לחגוג את האירוע שלהם באופן מושלם ייחודי ומעניין. כמו כן, את מגוון האטרקציות הרחב ניתן לשלב גם במועדון לבת מצווה המספק בין היתר שירותים בסיסיים להפקת אירוע מסוג זה.

להלן מספר דוגמאות לאטרקציות מעניינות למסיבה:

אחד הרעיונות היותר מקוריים ומוצלחים הוא מסיבת בת מצווה במועדון לבת מצווה כאשר הקונספט הוא מסיבת תחפושות. גם אם זה לא חג פורים מסיבה מסוג זה תמיד מהנה ומיוחדת בשל שלל התחפושות. כך שניתן להפיק מסיבה כזו בה כל המוזמנים צריכים להגיע בתחפושות שונות כגון: תחפושות של תקופת הרנסנס, מסיבת תחפושות של פירטים או כל תקופה או דבר אשר בעלת השמחה אוהבת ורוצה השמיים הם הגבול. לדוגמא, אם מדובר במסיבה בסגנון הרנסנס ניתן להכין הזמנות רשמיות המאפיינות את אותה תקופה בשילוב של מוזיקה קלאסית, ואף ניתן להזמין מורה לריקודים קלאסיים אשר יעביר לשאר המוזמנים למסיבה סשן אודות הריקודים הקלאסיים.

אחד הרעיונות היותר מקוריים שניתן לבצע במסיבת בת מצווה במועדונים לבת מצווה הוא מסיבות אקסטרים אשר מתאימות הן לנערים צעירים והן לנערות צעירות המאופיינות כטום-בוי. מסיבות אלה לא בהכרח חייבים להפיק רק במקומות סגורים כמו מועדוני בת מצווה אלה ניתן להפיק אותן גם במקומות פתוחים כמו בחיק הטבע כאשר הציוד והמתקנים יהיו בהתאם. בין שלל המתקנים שניתן להזמין למסיבת בת מצווה במועדון לבת מצווה הנפוצים הם: קיר טיפוס, מתחם קארטינג, תחנות תחרותיות בדגש אקסטרים כמו למשל תחנה לירי ברובי צבע, תחנה להקמת כתובת אש, תחנת פיינטבול, ועוד ועוד. כאשר מדובר במסיבה שמתקיימת במקום פתוח ניתן אף לשלב סנפלינג, אומגה וכ’ו וטיולי הישרדות וחיפוש אחר המטמון.

רעיון נוסף לחגיגת מסיבת בת מצווה במועדון לבת מצווה הוא מסיבת קריוקי בשילוב של רקדנים ומופעי מיוחדים. כאשר במסיבה זו ניתן לבצע שיר אשר אהוב על בתכם והחברים שלה כאשר לאחר מכן על הדיסק תבוצע עריכה שבה מצולמים חברים בסיטואציות מצחיקות בשילוב של הרבה זיופים והרי לכם מופע בידור בשל עצמו המשמש גם כמזכרת ליום מיוחד זה.

2012-12-10T15:05:50+00:00