Home/בלוג/אודות האטרקציות אשר ניתן לשלב באירוע בת מצווה

אודות האטרקציות אשר ניתן לשלב באירוע בת מצווה

אין ילדה אשר לא תהיה מעוניינת במסיבת בת מצווה מהנה, ומלאה אטרקציות אשר יגרמו לכך שהמסיבה שלה תשאר בזיכרונם של האורחים לאורך זמן רב לאחר המסיבה. למעשה אנו לא מודעים לכך אבל אופיו והצלחתו של אירוע בת המצווה, הינו בעל חשיבות רבה אצל הילדים שלנו ואף מוסיף לביטחון שלהם בצורה משמעותית. יותר מכך קיימת אצל בני הנוער החוגגים את אירועי בר\בת מצווה כמעין תחרות, למי היה אירוע מוצלח יותר.


ובכן על מנת להשיג אירוע מוצלח מקורי ומהנה ניתן לשלב בו מגוון רחב של אטרקציות מעניינות בעלות אופי שונה כגון:

בלונים מעבר לפן העיצובי והקישוטי שלהם במסיבות, ניתן לשלב אותם גם כאטרקציה מרהיבה לאירוע. כאשר על ידי הבלונים ניתן לייצר אווירה מדהימה למסיבת בת המצווה, ולכן מומלץ לשלב מגוון רחב של צבעים של בלונים, צורות שונות, סוגים שונים (בלוני הליום למשל), בלונים מודפסים, בובות ענק מבלונים כתובות ענק מבלונים ועוד… כאמור, ניתן לעשות בבלונים שימוש כאטרקציות לאירועים כמו שחרור בלונים לשמיים הפתוחים, בלונים הנופלים מהשמיים, רשת בלונים נפתחת ועוד..

במסיבת בת מצווה, ניתן לעשות מסיבה בעלת קונספט מעניין כמו מסיבת איפור, כאשר למסיבה זו אפשר להזמין מאפרות מומחות לאירוע, בין אם הוא בבית או במועדות לבת מצווה. כאשר אלה יגיעו עם כל החומרים הנדרשים לטובת זאת כגון: איפור רב, נצנצים, קעקועי חינה ועוד.. מאפרות אלה במהלך האירוע ילמדו את הנוכחות במסיבה ציורי גוף ופנים. כמו כן, חשוב לוודא כי החומרים בהם מאפרות אלה משתמשות הם באישור משרד הבריאות.

על ידי זיקוקים ניתן לשדרג כל אירוע, ולכן מומלץ לשלב באירוע את אטרקציית הזיקוקים אשר תתבצע על ידי אנשי מקצוע עם אישור רשמי של משרד העבודה והמוסד לבטיחות וגיהות. זיקוקים אלה הם זיקוקים המופעלים על ידי מערכות אלחוטיות וללא עשן. כאשר ניתן על ידי אטרקציה זו ליהנות ממופע זיקוקים כמו: מזקרות אש, סביבוני אש, מפלי אש ועוד ועוד.

2012-10-11T13:31:38+00:00