Home/בלוג/אטרקציות לבר מצווה באולם

אטרקציות לבר מצווה באולם

איך לבחור אטרקציות לבר מצווהבימינו, כשכל בחור בן 13 רוצה אירוע ש” יעביר אותו לבגרות ” , אי אפשר להסתפק יותר רק בשכירת אולם אירועים במיטב כספנו , אלא שצריך אף למצוא אטרקציות לבר מצווה באולם והאפשרויות, כמובן, לא נגמרות.

אז איך בוחרים אטרקציות לבר מצווה באולם?

דבר ראשון , כמובן, יש להתחשב ברצונותיו של הגברבר הצעיר. לכל ילד ישנם תחומי עניין אחרים, וילד שירצה הפעלה של להקת קפוארה, לא ירצה שולחנות משחקי ארקייד, וזה מצידו יחרד מרעיון של קריקוטריסט שיבוא לצייר את קהל האורחים והאורחות שלו. במילים אחרות, אטרקציה לבר מצווה באולם הן ייחודיות ומותאמות לכל אירוע בפני עצמו.

ידוע כי מועדוני בת מצווה בתל אביב מציעים מגוון אטרקציות. חשוב לציין גם, שאטרקציות לבר מצווה באולם צריכות להיות אחידות גם עם אופיו של האירוע. ילד לבית עשיר, שהאירוע שלו יהיה ארוחת ערב מפוארת בלבוש רשמי, סביר להניח שלא יזמין ליצן – כמו שאטרקציות לבר מצווה באולם בסגנון של סדנת ייעוץ השקעות, לא תתאים לאירוע שתוכנן להיות ילדותי ומצועצע.

על מה עוד צריך לחשוב ?

לא פחות חשוב, כמובן, הוא לבחור מקום לבר מצווה שמתאים מבחינת עלויות. חובה להתחשב בעלויות של אטרקציות לבר מצווה באולם. ידוע לכל, שעלות הפקתם של אירועי ימי הולדת עולה בצורה קונסיסטנטית, הן מבחינת השנים שעוברות והן ככל שהילד מתבגר. פעם עוד יכולנו לסגור יום הולדת לילד עם פיתות חצויות ומרוחות בחומוס עם חצי מלפפון חמוץ, אטרקציות לבת מצווה באולם הן כבר אופרה אחרת לגמרי , שהולכת יד ביד עם חיובים נלווים של אלפי שקלים. רוצה לומר, שכשתרצו לבחור את האטרקציות לבר מצווה באולם שיתאימו ביותר לבנכם, רצוי שתקחו בחשבון את רצונותיו – אבל לא פחות חשוב לתת דגש להתנהלות הכלכלית שלכם, ולא לחרוג מהתקציב שהגדרתם לעצמכם ( פה כבר מדובר בנושא שלם העומד בפני עצמו, שחשיבותו לא נופלת ואף עולה ), כדי שלא תסיימו את האירוע עם ילד אחד שמח – אבל גם עם חור גדול ושמח הרבה פחות בכיס

כאמור, ישנו מגוון גדול ורחב של אטרקציות לבר מצווה באולם: שולחנות משחקי אקרייד, מתקני ענק מתנפחים, הפעלות למיניהן, כניסות מקוריות לאולם,משחקי ריקוד היפ-הופ, דוכני מזון, תא צילום, קריוקי ועוד ועוד ועוד… חשוב לזכור שכל אלו מתאימים גם בתור אטרקציה לבת מצווה .

2013-05-09T09:03:35+00:00