Home/בלוג/אירועים קטנים – חוויה גדולה

אירועים קטנים – חוויה גדולה

בשנים האחרונות יותר ויותר ארגונים, חברות קטנות ובינוניות ואנשי המגזר הפרטי מחפשים מקומות בעלי אופי מיוחד לעריכת אירועים קטנים. אירועים אלו יכולים להיות ערב היכרות עם אנשי עסקים מחו”ל, ערב השקת מוצר וחגיגה עם צוות המנהלים והמשקיעים, ערב יובל לנישואין בו מזמינים קומץ חברים לאירוע קטן ומיוחד והרשימה עוד ארוכה.

אירועים עסקיים ופרטיים

חשוב לעשות הפרדה בין אירועים קטנים המיועדים למגזר העסקי לבין אירועים המותאמים לכמות מצומצמת של אנשים מהמגזר הפרטי. כאן מדובר על שני דברים שונים. אירוע עסקי תמיד יהיה אירוע שמטרתו בראש ובראשונה היא למתג את החברה ולשווק אותה בצורה הטובה ביותר. אין זה משנה אם מדובר על עובדי החברה, משקיעים זרים או בעלי עסקים אשר מתחרים אחד בשני, האירוע הוא זה שישקף את מצבו של העסק. אירועים קטנים פרטיים הם סיפור אחר ומטרתם העיקרית היא יצירת אותה אינטימיות ואווירה מיוחדת של אותו אירוע לקבוצה מצומצמת של חברים ומשפחה אשר הוזמנו אליו.

אירועים קטנים באווירה יוקרתית

אנשים מחליטים על אירועים קטנים משום שהם מחפשים את אותה אינטימיות ומקום לא שגרתי אשר יהפכו את האירוע למיוחד ובלתי נשכח. בשנים האחרונות קיימת מגמה חדשה של אירועים ביקבים שונים בישראל. כאן חשוב מאוד לברר האם צוות היקב הוא בעל ניסיון בהפקת אירועים מצומצמים והאם המקום יכול להבטיח לכם את הדברים הבאים:

  • סוג- חשוב לברר האם המקום מתאים לאירועים פרטיים מצומצמים או לאירועים קטנים עסקיים. יש מגמות אשר ערוכים רק למגזר הפרטי והעסקי ואילו מקומות אחרים ערוכים לאירועים של שני המגזרים.
  • כמות- יש לברר מהי כמות האנשים המקסימאלית שהמקום יכול לארח ומהי הכמות המינימאלית.
  • תפריט- חשוב לברר האם מדובר על תפריט אשר נעשה על ידי שף מובחר והאם ניתן לבנות את התפריט או שמא הוא מוגדר מראש.
  • יינות- חשוב לוודא כי המקום מעניק לכם אפשרות לתפריט יינות משובח של היקב.
  • ציוד- אם חשוב לכם להראות סרט של החברה או סרט יום נישואין או להזמין זמר או כל אטרקציה אחרת לאירוע, חשוב לוודא קודם לכן כי המקום ערוך לכך ויש לו את ציוד ההגברה והתאורה הנדרשים לכך.
  • חניה וגישה נוחה- יש לוודא כי יש חנייה מוסדרת במקום וכי הגישה אל המקום מהכביש הראשי נוחה.
2013-05-30T11:06:24+00:00