Home/בלוג/אירוע שכולו טעם טוב

אירוע שכולו טעם טוב

התפיסה המקובלת גורסת שאירוע יוקרתי שכולו טעם טוב חייב להיות גם אירוע יקר, שרק מעטים יכולים באמת להרשות לעצמם (אפילו אם מדובר באירוע שבו הצ’קים של האורחים אמורים לכסות חלק ניכר מההוצאות). בדור של ההורים שלנו אפשר היה רק לחלום על אירועים בטעם טוב, כמו בסדרות בטלוויזיה מחו”ל או בסרטים בקולנוע. אבל השנים חלפו, הטעם שלנו התעדן, והיום לא צריך לזכות בלוטו כדי לערוך אירוע שלם בטעם טוב וברמה גבוהה, אפילו כאן אצלנו בישראל הקטנה.

מה?

הסוד לאירוע יוקרתי של ממש הוא ברושם הראשוני שתותירו על האורחים שלכם כבר ברגע שייכנסו. אם כבר מהרגע הראשון תהיה תחושה של אירוע שהושקעו בו מחשבה ויצירתיות, הוא ייתפס לאורך כל הערב כיוקרתי יותר. לכן, חשוב שתקפידו על רמה גבוהה של כל ספקי השירותים – החל מהאולם או גן האירועים וצוות ההפקה, ועד לתאורן, הצלם והמלצרים. ככל שאנשי המקצוע שתבחרו יהיו איכותיים יותר וברמה גבוהה יותר, כך הם יעניקו לאירוע שלכם הילה יוקרתית יותר.

איפה?

בתור התחלה, חשוב לבחור במיקום שמיועד לאירועי יוקרה, ולא בגן אירועים סטנדרטי שכל המוזמנים לאירוע שלכם כבר ביקרו בו לא פעם ולא פעמיים. מנגד, אל תבחרו במקום אקזוטי מדי, שייראה כאילו ניסיתם לקצץ בעלויות ולגרור את האורחים שלכם למקום לא מוכר. מיקום טוב לאירוע יוקרתי הוא אולם כלשהו במרכז הארץ או מקום לאירועים קטנים בשרון שיש לו אווירה ייחודית, עיצוב וניחוח בלתי נשכחים – כמו זה לדוגמא.

איך?

זו עוד נקודה חשובה שכדאי להקפיד עליה. התעקשו על כך שתוכלו לעצב את המיקום שבחרתם בעצמכם, ובעזרת אנשי מקצוע שאתם תבחרו, ולאו דווקא בעזרת אנשי המקצוע של המקום עצמו, שעובדים לפי תבניות קבועות ויתקשו להציע לכם עיצוב יצירתי ומקורי שיותאם עבורכם. דווקא איש מקצוע חיצוני יוכל להגיע עם חשיבה רעננה ויוצאת דופן, ולתת לכם רעיונות טובים יותר לגבי עיצוב החלל, השולחנות, התאורה ועוד. שמרו את פרטי הקשר של המעצב של המקום לטובת התייעצות לגבי ציוד ההגברה, התאורה והמיזוג במקום, שאותם הוא מכיר טוב יותר מאשר איש המקצוע החיצוני.

כמה?

עבור הקהל הישראלי יש רק סוג אחד של אירוע יוקרתי – כזה שיש בו תפריט בשרי מגוון ואיכותי, עם כמה סוגי בשר, עוף ודגים, וללא הגבלה. צורות ההגשה המועדפות הן או ב”בופה” – מזנון חופשי שבו כל אחד מהאורחים מעמיס לצלחתו כל מה שירצה, או “צלחת מזלג” – מנות אישיות המחולקות לאורך כל האירוע על ידי מלצרים המסתובבים בין האורחים, וחוסכים מהם את הצורך לגשת לעמדות ההגשה הפזורות מסביב לאולם. אם הקייטרינג שבחרתם ממליץ לכם על הגשה אישית עם מלצרים, אל תתפתו גם אם המחיר יהיה נמוך יותר. שיטת הגשה כזו אולי טובה לאירועים יוקרתיים בחו”ל, אבל בישראל היא דווקא נתפסת כזולה יותר.

ולסיכום

חשוב לזכור – האירוע שלכם ייחשב לאירוע בטעם טוב לאו דווקא אם תשלמו את המחיר הגבוה ביותר עבור כל אורח, אלא אם האורחים שלכם יצאו בתחושה שהקפדתם על כל פרט, ונתתם להם להרגיש כאילו רציתם לפנק אותם באופן מיוחד. לא צריך לנקר עיניים כמו באירועים בסרטים שההורים שלנו חלמו עליהם, אלא בעיקר להשקיע מחשבה, תכנון ותשומת לב לכל הפרטים שחשובים לאורחים.

2014-01-27T14:41:19+00:00