Home/בלוג/אלמנט חשוב למסיבת בר מצווה מוצלחת

אלמנט חשוב למסיבת בר מצווה מוצלחת

ידוע כי מאחורי כל מסיבה מוצלחת עומד קייטרינג מוצלח, והרי שנתון זה ברור מאחר ולאוכל תפקיד חשוב בהצלחת האירוע. ולכן לא חשוב אם אתם חוגגים את בר המצווה שלכם באולם, מועדון או בבית שלכם חשוב שיהיה באירוע קייטרינג איכותי לבר המצווה. וזאת מאחר וכאשר המוזמנים נהנים מקייטרינג איכותי משובח וטעים הם ישמחו להישאר באירוע. והרי ידוע כי כאשר קיים באירוע קייטרינג המספק אוכל לא טעים המוזמנים יעדיפו לצאת מהאירוע ולא להמשיך לשהות בו.


כאשר אתם עומדים לקחת החלטה בנוגע לפן הקולינרי באירוע חשוב לבצע מספר שיקולים:

חשוב לבצע חשיבה מוקדמת ולבחון איזה קייטרינג אכן יתאים לאירוע שלכם באופן אידיאלי. במהלך השנים האחרונות שוק הקייטרינג הוצף במלא חברות. כאשר קיימות כאלה אשר מתמחות באירועים בשטח וחברות המתמחות בסגנון בישול ספיציפי וחברות המתמחות בכל מה שקשור לאירועים של בני נוער. ולכן חשוב להחליט מה באמת חשוב לכם האם חשוב לכם שחברת הקייטרינג תתמחה בשירות במקומות פתוחים מאחר ואת האירוע שלכם אתם עורכים בחיק הטבע או האם חשוב לכם שחברת הקייטרינג תתמחה באוכל לילדים ובני נוער וזאת מאחר ואתם עורכים מסיבת בר מצווה כאשר קהל היעד שלה הוא בני נוער וילדים.

פרט שיש לשים את הדגש עליו הוא כשרות הקייטרינג. כאשר יש לבחון אם בין המוזמנים קיימים כאלה אשר הכשרות חשובה להם בין אם מצד החברים של בינכם או מהצד המשפחתי. מומלץ לוודא זאת על מנת למנוע עוגמת נפש לסועדים המוזמנים לאירוע. אם והבנתם כי ישנם בין המוזמנים אנשים אשר חשובה הכשרות תדרשו לראות תעודת כשרות בכדי לוודא זאת.

פרט נוסף חשוב שיש לשקול הוא צורת ההגשה של האוכל האירוע. כאשר במקרה בו אתם עורכים אירוע בשטח פתוח מומלץ לשלב את האוכל בדוכנים שונים. אך אם אתם עורכים את האירוע במקום סגור כמו באולם או מועדון לבר מצווה אולי תתאים יותר צורת ההגשה על ידי מלצרים שיגישו את הצלחות למוזמנים היושבים בשולחנות.

2012-10-11T13:34:13+00:00