Home/בלוג/בחירת ספקים לחתונה – כיצד תעשו זאת נכון, ובעיקר חכם

בחירת ספקים לחתונה – כיצד תעשו זאת נכון, ובעיקר חכם

תכנון וארגון חתונה כרוך בפנייה ללא מעט ספקים שונים, שיחד, ובהנחה ומדובר בספקים מקצועיים ומיומנים, יוצרים את האירוע המתאים, אירוע שלעולם לא תשכחו. אם אתם מתכננים חתונה בקרוב ומעוניינים להזמין ספקים שונים לאירוע שלכם כמו צלם מקצועי, די ג’יי, חברת קייטרינג, סלון כלות, ואפילו מפיק לאירוע כולו, הנה כמה טיפים שיעזרו לכם בעת הבחירה:

  1. ניסיון הוא מילת המפתח – כשמדובר באירוע חשוב כמו חתונה חשוב לבחור אנשי מקצוע בעלי ניסיון בתחום המבוקש. אם אתם מחפשים ספקים לחתונה כדאי שתפנו אל כאלה העוסקים בתחום שנים רבות. אין זה אומר, בהכרח, שבעל מקצוע חדש בתחום לא יוכל להציע לכם פתרונות ברמה גבוהה, ובכל זאת, הסיכוי לקבל את המענה המתאים והנדרש לכם מבעל מקצוע מיומן עם ניסיון בתחום הוא רב יותר.
  1. הגדירו את תקציבכם ופעלו בהתאם – טווח המחירים עבור השירותים המוצעים על ידי ספקים אלה הוא רחב מאד. עבור אותו השירות בדיוק תוכלו לקבל מספק אחד מחיר גבוה מאד, ומספק אחר מחיר נמוך. חשוב שתגדירו מראש מהו התקציב שאותו אתם מעוניינים להקדיש לאירוע כולו ולכל ספק. רק לאחר שהגדרתם זאת, המשיכו הלאה ועברו למלאכת החיפוש.
  1. קבלת המלצות מלקוחות קודמים – במסגרת החיפוש שלכם אחר ספק לחתונה, מומלץ שתפנו אל לקוחותיו הקודמים לצורך קבלת חוות דעת. אם, למשל, אתם מחפשים צלם לחתונה, בקשו ממנו את שמות הלקוחות שנעזרו בשירותי הצילום שלו ופנו אליהם באופן ישיר. בקשו מהם חוות דעת לגבי השירות שהוצע להם, התוצאה הסופית וגם אופן התנהלותו של הצלם לאורך כל האירוע.
  1. בקשו לראות עבודות קודמות – בין אם אלה ספקים לחתונה כמו חברת קייטרינג או אולי מפיק אירועים, בקשו לבחון את עבודותיהם הקודמות. זו יכולה להיות אפשרות של הגעה לאירוע, שעוצב וסוגנן על ידי מפיק האירוע שבו אתם מעוניינים לבחור, או יום של טעימות ממטעמיה של חברת הקייטרינג. בדרך זו תוכלו לבחון את מידת האיכות, את הסגנון וכמובן גם את מידת התאמתו של הספק לחתונה שלכם.
  1. ערכו השוואה בין כמה ספקים שונים – לא משנה איזה ספק לחתונה תבחרו, בסופו של דבר, מה שחשוב הוא שתקבלו את השירות המקצועי והטוב ביותר, לצד מחירים הוגנים, המתאימים לתקציב שברשותכם. כדי להשיג זאת, מומלץ לכם לערוך השוואה בין כמה ספקים לחתונה. פנו, בכל תחום, לשלושה או ארבעה אנשי מקצוע שונים והשוו בין הפרמטרים החשובים (ניסיון, עלות, אופי השירות, הסגנון וכדומה).
2013-04-24T12:33:55+00:00