Home/בלוג/בר מצווה במועדון

בר מצווה במועדון

מועדונים לבת מצווהטקס וחגיגת הבר מצווה, לפחות על פי הדת, היא טקס שבא לציין את המעבר בין ילדות לבגרות. אז אומנם, בהסתכלות אחורה כמבוגרים, קשה לנו לציין את גיל 13כהגיל בו הפכנו לבוגרים, אך אין ספק שיש לכך משמעות אישית גבוהה מאוד עבור ילד בן 13, שכעת מרגיש בוגר יותר מאשר יום-יומיים לפני כן.

כעת, הוא גם רוצה שננהג בו כמבוגר. הוא רוצה להרגיש שהוא מקבל אחריות שלא היה יכול לקבל קודם. הוא רוצה לחוש שסומכים עליו. וכן, הוא גם רוצה לחשוב שהוא מקבל לפחות חלק מהפריבילגיות שלא יכל היה לקבל קודם. כשעוד היה “ילד”.

בר מצווה במועדון – הרגשה של “גדולים”

לבנות, בתוך בת מצווה המדריך הכולל, קל מאוד לגרום להן להרגיש כמו גדולות. שמלה יפה, פן, וקצת איפור והיא כבר מרגישה כמו גברת. אצל בנים, לפחות עד שמתחלף להם הקול, הנושא מאתגר קצת יותר. אבל לשמחתכם – יש לנו פתרון פשוט. בר מצווה במועדון. בר מצווה במועדון תיתן לילד שלכם תחושה של גדול, בנטרול החלקים הפחות מתאימים הכרוכים בלהיות מבוגר. ללכת עם להרגיש בלי.

בר מצווה במועדון – איך נותנים תחושה של גדולים?

אווירת המסיבה שתהיה בעריכת בר מצווה במועדון או בת מצווה מועדונים טובים יתנו בעצמם לחגיגה ולחוגגים. אך עדיין ניתן להשתמש בכמה טריקים בכדי לתת לחוגגים בחגיגת בר מצווה במועדון תחושה של “גדולים”. כדי לתת תחושה של גדולים בחגיגת בר מצווה במועדון אפשר להכין משקאות צבעוניים ממיצים טבעיים המוגשים במבחנות או בקעריות פונץ’ כפי שבני הנוער רואים בסרטים אמריקאים. די.ג’יי מוצלח ותאורה טובה יעשו את שאר העבודה עבורכם. כמובן, שהבן שלכם, שחוגג בר מצווה במועדון, ישמח גם אם אולי לא יראה את הוריו כל הזמן בזוית העין משגיחים.

בר מצווה במועדון – דברים שחשוב לחשוב עליהם

שימו לב שבתכנון חגיגה במועדון בר מצווה, חשוב למצוא מקום אשר נמצא בקרבת מקום למקום מגוריכם, בכדי להקל על הורי החברים ועל דרכי הגישה של החבר’ה הצעירים מהשכבה. הקפידו גם להתאים את גודל המועדון למספר החברים שמגיעים.

2013-06-10T08:29:45+00:00