Home/בלוג/בת מצווה בת”א

בת מצווה בת”א

בר מצווה בת”א או אפילו חגיגת בר מצווה אחרת, באות לידי ביטוי גם ביכולת של מסיבת בר מצווה רעיונות כאלה ואחרים בחיפוש אחר מועדון מתאים. השנים האחרונות מביאות ביקוש למועדונים על פני אולמות אירועים וזאת על מנת שיהיה ניתן לממש אירועי בר מצווה באווירה הצעירה והשונה. הדרך המקורית הינה בהחלט מועדון אך לא בהכרח. יש לא מעט אטרקציות הקשורות להצלחת אירוע בר מצווה בדרך קצת אחרת.

חיפוש אחר מועדון

השלב הראשון מדבר על איתור מועדון לצרכי השלמת חגיגת בר המצווה. יש לא מעט מועדונים המשכירים מתחם ייחודי ואותו הם מייעדים לאירועי בר מצווה אחרים. אם האירוע כולו ברובו שייך לצעירים, אלכוהול לא יהיה שם ומאידך מוזיקה טובה, אווירה מתאימה וצעירה תהיה שם ובפרט שבני הנוער יקבלו את הרעיון אותו רצו לצור בפועל. במסגרת יתרון זה, בחירת מועדון על פני אולם תעניק אפשרויות להמשיך את החגיגה ללא הגבלה. בשפתם של הצעירים, קוראים לזה אפטר פרטי. בעוד האולמות יספקו לכם אפשרות להיוותר במקום עד 24.00 בלילה, שהרי המועדון לא יגביל ויעניק פתרון טוב להמשך החגיגה.

בחירת המוסיקה המתאימה

בין שאר הדברים, תצטרכו לבחור מוסיקה מתאימה לאירוע. למעשה, אם תבחרו מועדונים תוכלו לקבל שירותי מוסיקה כחלק משאר הדברים ובפרט שתערבו את חתן בר המצווה ותעניקו לו את האפשרות להתאים את המוסיקה לזמן ובעיקר לקונספט של האירוע אותו יירצה להפיק בפועל. חשוב לציין כי יש לבחון את באי האירוע. אם יש קהל מבוגר באולם, יהיה ניתן לשלב בכמה מקצבים ועדיין לשמר את האווירה הצעירה במקום.

אנינות הטעם ובחירת תפריט מותאם

כמו בכל אירוע, גם אירוע בר מצווה ידרוש מכם שלא להשיב את פני האורחים שלכם ריקם. מכאן שיהיה עליכם לבצע טעימות וגם כאן ראוי כי תערבו את חתן בר המצווה- הוא לבטח יידע לתת את דעתו באשר לטעמים המותאמים לאירוע אותו יירצה לצור. כמו כן, ראוי לקחת את רשימת האורחים ולתת את הדעת גם לקהל החרדי- מנות כשרות תוכלו להזמין מבעוד מועד.

2013-11-19T10:14:59+00:00