Home/בלוג/בר מצווה מקורי

בר מצווה מקורי

מתנות מקוריות לבת מצווההילד גדל – הקול מתעבה, כל יום שעובר הוא טיפה יותר גבוה, לפעמים טיפה יותר מרדן, ועדיין קצת ילד. כנראה שחוגגים לו בר מצווה בקרוב – מזל טוב.

רבים מהנערים של היום רוצים לחגוג בר מצווה מקורי , הם לא מעוניינים להיות כמו כולם, עוד אירוע עם מוזיקה, אוכל, הקראת נאום קטן וריקודים עד אור הבוקר. האמת, שאולי הם קצת , אבל רק קצת צודקים. להיות מיוחד זה משהו שכולנו רוצים, וחייבים קצת להיות. בר מצווה מקורי זוהי דבר ליגיטימית לביטוי עצמי .

החלטנו – בר מצווה מקורי , הכי מקורי שאפשר , איזה אופציות יש לנו ?

אם אתם רוצים לערוך בר מצווה מקורי שלא נעשה בעבר, תצטרכו לחשוב מחוץ לקופסה, הרבה מעבר לטיפים לבר המצווה והרעיונות שניתן לכם כאן. אם בכל זאת אתם רוצים רעיון טוב, לבר מצווה מקורי , אבל לא מקורי מדי, טיפה לא שיגרתי – הנה מה שיש לנו להציע לכם – יום כיף מקדים לבר המצווה המקורי שלכם , שיכלול אטרקציות לבר מצווה באולם היום יכלול :

– מתקנים מתנפחים – לא מדובר במשחקייה רגילה לילדים, אלא כזו שמותאמת לנערים, משחקי קפיצה, מתקני מים, קירות טיפוס ועוד..

– עמדת משחקי מולטימדיה – עמדות WII, קינקט, סוני פלייסטיישן עם מקרן בגודל בינוני, להסדיר את הנשימה אחרי המשחקים במתקנים השונים, ולמקרה והשמש קופחת חזק מידי.

– מפעיל מקצועי – אדם המעביר משחקי קבוצות באירוע, שמותאמים לטווח גילאים רחב או רק לנערים, בהחלט מגבש את הילדים, ומעביר את זמנם בבטחה והנאה.

זכרו – יום כזה יכול להיות תוספת לבר המצווה שלכם. כך שתקבלו מקום לבר מצווה שהוא ” רגיל ” וגם בר מצווה מקורי.

בר מצווה מקורי – מה עוד אפשר ?

אפשר להוסיף לאירוע הרגיל שלכם אלמנטים מקוריים, כך שהאירוע יהיה רגיל, לא יוציא אנשים יותר מידי מהשגרה, אבל עדיין יגרום להם לזכור אותו – תותח קצף, מופע סטנד אפ קצר, עמדת תמונות שמופעלת עצמאית על ידי האורחים . חשוב לזכור לקראת הסוף , בין אם מדובר בבר מצווה מקורי או לא, תנו לחתן לקחת חלק מעשיית והכנת האירוע – חשוב שיגדל לאחריות אישית.

2013-05-09T09:49:07+00:00