Home/בלוג/בת מצווה במועדון עם בריכה

בת מצווה במועדון עם בריכה

מועדוני בת מצווה בתל אביבהיום, כשכל ילדה שניה עושה מסיבת ” בת מצווש “, וכל אחת מביאה מפעילה / הפעלה יותר מיוחדת מהקודמת, מה יותר מגניב מלעשות מסיבת בת מצווה במועדון עם בריכה?

אז איך ניגשים למשימה?

ראשית דבר, והכי פשוט, זה לחפש באינטרנט. אין היום מגוון מאד גדול של מועדונים עם בריכה, ולכן חשוב מאד לעבור על האפשרויות הזמינות, ולוודא שאתם אוהבים מה שאתם רואים. מן הסתם, אירוע בת מצווה במועדון עם בריכה הוא אירוע יוקרתי, וסביר להניח שיהיו אטרקציות נוספות שהמקום ידע להציע.

בת מצווה במועדון עם בריכה – לפנק לפנק לפנק!

אז אילו אטרקציות ניתן למצוא?

או. פה המגוון הוא כבר יותר גדול. אם עצם קיומה של הבריכה במקום מסיבת בת מצווה שלכם לא הופכת את האירוע למספיק מיוחד, חלק מהמקומות מכילים מגלשות מים – ומי כמוכם יודע שרק שם אפשר להעביר שעות… בנוסף, ניתן כמובן להביא גם מתקני בריכה ( בין אם בתוך הבריכה ובין אם מחוצה לה ), למשל מתקנים מתנפחים למיניהם, מקפצות ועוד ועוד ועוד… בנוסף, תמיד אפשר לארגן תחרויות בין האורחים, שמן הסתם מצפים שבת מצווה במועדון עם בריכה תכלול הפעלות – תחרויות שחיה, איתור חפצים ששקעו במים, מירוצי שליחים וכו’.

בת מצווה במועדון עם בריכה – הלהיט הבא!

כמובן שאסור לשכוח את האטרקציות ה”מחוייבות המציאות” – בר ( של משקאות קלים, הורים יקרים… לא לדאוג ), מסיבות ריקודים – שגם הן, כמובן, יכולות להתקיים גם בבריכה וגם מחוצה לה, “שירה בציבור” עם קריוקי, שולחנות משחק, ולמעשה – כמעט כל מה שתרצו תוכלו להביא למסיבה, כמובן – במסגרת הוראות הביטחון והבטיחות.

ומילה על בטיחות – הקלישאה “בטיחות מעל הכל” אינה קלישאה, ואנו לא מזניחים את נושא הבטיחות.

כשעורכים בת מצווה במועדון עם בריכה זה לא אותו דבר כמו כל מועדון בת מצווה בתל אביב, הכי חשוב זה שכולם יחזרו הביתה בשלום – ללא תאונות, פציעות או חבלות, ולכן חשוב להקפיד גם על נוכחותו של מציל ושל ערכת עזרה ראשונה במקום.

2013-05-09T11:50:17+00:00