Home/בלוג/גימיקים לבר מצווה

גימיקים לבר מצווה

אירוע בר המצווה כבר בפתח, אתם רוצים להפוך את האירוע הבנאלי והרגיל לאמירה בלתי נגמרת ובעיקר מוצלחת של אירוע בר מצווה מהסרטים, באמצעות גימיקים לבר מצווה תוכלו גם אתם להפוך תכנון אירוע בר מצווה למושלם ביותר. מוכנים? הצגנו עבורכם כמה טיפים באשר לבחירת גימיקים או הפעלה לבר מצווה בדרך המושלמת ביותר.

טיפ מס’ 1- אוסף של תאי צילום

מה אתם יודעים על תאי הצילום? להלן גימיק אחד מיני רבים אשר יהפוך כל אירוע בר מצווה לחוויה, התרחיש מתחיל בתאי צילום מדהימים אשר יהיה ניתן באמצעותם להיכנס אל תוך תא הצילום ולתעד את הרגעים המצחיקים, המרגשים וכל מה שביניהם. מזכרת סנטימנטאלית לאירוע מנצח? אכן כך. תאי הצילום מספקים את ערך המוסף באירוע בר המצווה, בת המצווה וכל מה שביניהם.

טיפ מס’ 2- שולחנות משחק

שולחנות סנוקר או ביליארד ואפילו שולחנות טניס הן אופציה נוספת להשלמת האטרקציה באירוע, אם מדברים על הנחת השולחנות בכניסת האולם או בפינה שיהיה ניתן להתרווח, שהרי מדברים על הנחת השולחנות שיספקו לבאי האירוע או לילדים המוזמנים ליהנות ממשהו קצת שונה ואחר בזמן שלא מעט אנשים מעדיפים להיוותר ברחבת הריקודים.

טיפ מס’ 3- קיר גרפיטי ווירטואלי

בין כל אותם שילובים אשר יהפכו אירוע בר מצווה למושלם, תוכלו להזמין גם קיר גרפיטי ווירטואלי, בקיר תוכלו להעניק את האפשרות לאורחים היקרים לחתום ולסמן את ביקורם באירוע. הקיר ישלב תמונות, חתימות וכל מה שביניהם – מיותר לציין כי הקיר הווירטואלי יעניק את כל האפשרויות להשארת המזכרת היפה ביותר באמצעות האנשים שהגיעו לשמח אתכם ביום הגדול.

טיפ מס’ 4- ערבי קריוקי בלתי נשכחים

במסגרת האירוע, תוכלו לשלב מצגת ודפי שירה על כל שולחן ושולחן ולשלב מסיבת קריוקי משובבת לב, גם אלו שלא יודעים לשיר מביניכם לא ישכחו את האירוע שיקפיץ את האנשים ממקומם ויעניק את כל השלמות של אירועים אשר נחגגים פעם אחת בחיים. אז למה אתם מחכים? היכנסו כבר עכשיו והפיקו את האירוע המושלם ביותר בחייכם באמצעות אטרקציות מותאמות מראש.

2013-11-19T11:35:10+00:00