Home/בלוג/הזמן לבת מצווה

הזמן לבת מצווה

האם אתה מוכן לעבור את התהליך בת מצווה של ילדתך היקרה . ההלכה מאמינה שנערה בת 12 היא ילדה בוגרת ובשלה לצדע הבא . נמשיך אם ההלכה מהיום הנ”ל אמונתם בתורה מצווה שמרגע זה האישה בעצם מתחייבת לקחת על עצמה את כול המצוות והחוקים שאישה מחויבת ,ולבצעם על פי התורה.

אם שמתם לב שבגיל 12 הנערה מורשת לקבל על עצמה את מצוות התורה , ולבחור מועדון בת מצווה שבו תוכל לחגוג אם חבריה, ואילו הנער בגיל 13 מקבל את האפשרות להתמסר ולקחת על עצמו את מצוות התורה בטקס של פעם בחיים “עליה לתורה” ששם בעצם הילד הופך לנער .

גיל קבלת המצוות של הנער גבוהה בשנה אחת מגיל הנערה , לזה יש לי הסבר אחד די מוביל אותי ואולי לא כולם יסכימו איתי רוצים או מוכנים לראות אך אין מה לעשות.. האישה או הנערה מתבגרות יותר מהר, בראש ובראשונה מבחינה רגשית , לרוב ואני מציין לרוב, הנשים פועלות מהרגש יותר מגברים ומתנהלות איתו יותר בתבונה , בנוסף מבחינה פיזיולוגית הן מתפתחות מוקדם יותר מהנער המתבגר.

אם יצא לכם להיות מוזמנים ולהיות נוכחים באחד מי מועדונים לבת מצווה שקיימים בארץ , והייתם שותפים לאותה חגיגה בבת מצווה, בוודאי ששמת לב שהנערה שמותקפת מכול הצדדים ב – מועדון בת מצווה ותדעו מועדון לבת מצווה הוא באמת אחד הרעיונות המוצלחים שחסכו לי זמן יקר וכאב ראש בבת מצווה של הבת הגדולה .

תסלחו לי אבל משום מה ממש בה לי לשתף אתכם הקוראים במשהו קטן ואישי שעברתי אם עצמי באותה זמן שהיתי אמור לדאוג לכול הסיפור הבת מצווה לבתי ,שלא נדבר על הרמה שכול כך דרשה ממני בתי , המון לחץ ובלגן.

אז תזכרו שאם הכסף מדבר אל תחסכו חפשו מועדון לבת מצוות , יש הרבה אפשריות

2012-12-10T14:48:32+00:00