Home/בלוג/הכנת מצגת לבת מצווה

הכנת מצגת לבת מצווה

טקס הפשרת חלה לבת מצווהאחד הגימיקים היותר מוצלחים לאירועי בת מצווה בשנים האחרונות הוא הכנת מצגת לבת מצווה. אשר תעניק כמעין סיפור קצר אודות הנערה ואודות הנתונים המאפיינים את הנערה. את הכנת מצגת לבת מצווה יש לערוך מספר ימים לפני האירוע. כאשר באירוע עצמו ניתן יהיה לשלב את המצגת כחלק מהאירוע. ובתחילתו.

כמו כן, עולות לרוב שאלות איזה מתנה להעניק למוזמנים לאירוע? והרי כי לאחר ואנו ערכנו מצגת לב מצווה. ניתן יהיה לערוך אותה לדיסק ולהעניק למוזמנים אותה כמזכרת לערב קסום של נערת בת המצווה בחגיגתה באירוע כמו מועדון בת מצווה בת”א.

היתרון שבמצגת לבת מצווה!

אם כן, הכנת מצגת לבת מצווה יכולה לשמש אותנו בשני אופנים: כאשר מצד אחד הכנת מצגות לבת מצווה מספקת בידור מהנה למהלך האירוע כמו למשל מצגת בקבלת פנים. ומצד שני מאפשרת לנו לנצור את הערב הקסום במתנה לזיכרון היום המדהים של בת המצווה.

מהם הגימיקים האפשריים לשילוב לבת מצווה?

יש אינספור גימיקים לבת מצווה שאפשר לשלב במסיבה. כניסה על במה מוארת, כניסה בלב מתנפץ, שדרת פרחים ענקיים, כניסה בתוך לב ענק, כניסה בתוך פרח ענק, כניסה על עגלת תופים, כניסה על עגלת מלך/כה, כניסה בליווי שופרות ומתופפים, כניסה על פסנתר כנף לבן, פריצת מסך, כניסה בתוך כדורגל, כניסה על כרכרה מצרית, כניסה בריקוד, כניסה על ספינה, זיקוקים / קונפטי / בועות, כניסה בצדפת ענק חדשה, כניסה בכדור מסך מתנפץ, כניסת אוטו גריז, כניסה על כרכרה מהאגדות,  כניסת אופנוע וכ’ו וכ’ו.  כמובן שמומלץ מאוד להתאים את אופי המסיבה והגימיקים המשולבים בה לאופייה של הנערה הצעירה.

טיפ מומלץ

מומלץ מאוד להעניק לנערה הצעירה לבצע היא את בחירת שמלת בת מצווה שלה. כאשר לצד זאת מומלץ לדאוג כי לנערה יהיו בגדי החלפה נוחים לאירוע במועדון לבת מצווה בת”א למשל.

 

2013-03-21T14:46:46+00:00