Home/בלוג/המדריך למסיבת בת מצווה הורסת במיוחד

המדריך למסיבת בת מצווה הורסת במיוחד

מסיבת בת מצווה בדיוק כמו שרצית

בת מצווה יש פעם בחיים ולכן אם יש לך חלום ואת יודעת בדיוק מה את רוצה במסיבה שלך, זה הזמן להגשים את משאלת הלב. מומלץ לפני הכול לשבת עם ההורים ולתאם ציפיות: להסביר מה את רוצה במסיבה, להציע יחד רעיונות, לבדוק את האפשרויות השונות ולבחור קונספט המקובל על כולם. חשוב מאוד להימנע ממחלוקות מיותרות ולהתחשב בדעת ההורים- ודאי גם הם מאוד מתרגשים מהמאורע, רוצים להשתתף בשמחתך ולארגן לך אירוע מושלם שיגשים את חלומך.

מסיבת בת מצווה – הזמנה ומקום

כל מסיבת בת מצווה מתחילה מהזמנה המודיעה לכל האורחים מתי היא מתקיימת. הזמנה למסיבה היא כבר מזמן יותר מנייר מכתבים הנשלח בדואר: מגוון אפשרויות עומדות כיום לרשותך, החל מהזמנה המופקת על ידי מעצב גרפי ועד ל”הזמנה מנגנת” של קטע שיר צרוב בדיסק. אם יש מוזמנים רבים והתקציב מוגבל, תוכלי לבחור מספר אורחים חשובים שיקבלו הזמנה מושקעת, בעוד שאר האורחים יקבלו הזמנה פשוטה.
ההזמנה תודיע לכולם להיכן צריך להגיע, ובנושא מקום האירוע השמיים הם הגבול- תוכלי לערוך מסיבת בת מצווה באולם, מסעדה, וילה פרטית, מלון, יאכטה, ספא ואפילו מועדון. ישנם מקומות המארגנים חבילה מושלמת הכוללת כל מה שצריך להפקת האירוע- כך תוכלי לבחור למשל במסיבה במועדון, ולספר להורים שהם לא צריכים להתרוצץ ולהתעייף בארגון וסידור.

אטרקציות ופעילויות

כל מסיבה שמחה כוללת אטרקציות, מוזיקה, אוכל וריקודים, ובתחום זה מבחר רחב של אפשרויות. תוכלי לבחור דיג’יי, קריוקי ואפילו להקה, להזמין קוסם, מאפרת, קריקטוריסט, סטנדאפיסט, לבחור ארוחת ילדים, סעודת גורמה, אוכל יפני, לקשט בפרחים, בלונים ועוד ועוד. גלישה קצרה ברשת תוביל אותך לשפע רעיונות בתחום. אם החלטת מראש על קונספט מסוים, תוכלי לבחור באטרקציות מתאימות, למשל מסיבת בת מצווה בסימן דיסקו יכולה להתקיים במועדון, עם דיג’יי שיכניס את כולם לאווירת דיסקו ומאפרת שתאפר את כל האורחים בסגנון המתאים.

מזכרת ומתנות

כדי שהאורחים יצאו בידיים מלאות אפשר לדאוג למזכרת, ואף להפוך אותה לחלק מהחוויה. למשל, להזמין צלם שיצלם את האורחים בכניסה וידפיס את הצילום על מגנט. כך האורחים יזכרו בך ובמסיבה ההורסת שלך בכל הזדמנות שבה הם יפתחו את המקרר… אפשרות נוספת היא להפוך את המזכרת לאישית בעזרת הדפסת הקדשה על שפע מוצרים שקיימים כיום לבחירה בתחום זה. ואחרי שדאגת לאורחים, תוכלי להתפנות לחשוב איזה מתנות את רוצה לקבל… כדי למנוע אכזבה מיותרת אפשר לערוך רשימת משאלות מבעוד מועד. רצוי שהרשימה תכלול רעיונות בטווח מחירים רחב המתאים לכל כיס.

2011-06-20T17:58:08+00:00