Home/בלוג/הפקת מסיבת בת מצווה

הפקת מסיבת בת מצווה

כל ילדה חולמת על הרגע שבו תגיע לגיל בת מצווה. מלבד החגיגות, השמחה והמתנות, מדובר בגיל משמעותי עבור כל ילדה. גיל בת המצווה מסמל את היציאה העצמאית הראשונה אל העולם הגדול, בו כל ילדה הופכת לנערה וניתנות לה יותר סמכויות. בגלל החשיבות והסימבוליות של המעבר מילדה לנערה, מדובר בסיבה למסיבה. אז איך מתחילים לארגן מסיבת בת מצווה האולטימטיבית? מה צריך לקחת בחשבון ועל מה אפשר לוותר? – כל הפרטים בכתבה הבאה.

הפקת מסיבת בת מצווה – איך מתכננים?

הפקת מסיבת בת מצווה היא תהליך מורכב, הבנוי מכמה שלבי תכנון, כאשר לאורך ההפקה חשוב לשמור על מצב רוח שמח ולא להפוך את תכנון המסיבה לסבל. נתחיל ברשימה שתרכז מגוון רעיונות, יחד עם ילדת בת המצווה החוגגת – כך שהיא גם תרגיש שותפה מלאה בארגון החגיגה.

אולם אירועים לבת מצווה

בחירת מקום לחגיגת הבת מצווה צריכה להתבצע לפני שמתחילים לתכנן את לו”ז החגיגות. ערכו רשימת מוזמנים פוטנציאלית על מנת להעריך מהו גודל המקום שתצטרכו עבור המסיבה. גם העונה יכולה וצריכה להשפיע על בחירת מקום לחגיגה – במידה וחגיגת אירוע הבת מצווה נעשית בסמוך לעונת החורף, כדאי למצוא מקום מקורה לחגיגה ועדיף שלא לקחת סיכונים ולארגן אירוע בחוץ.

בחירת בגדי בת מצווה

בחירת בגדי בת המצווה הינה השלב הכי כיפי בהפקת מסיבת בת מצווה! בחירת השמלה המושלמת או חליפה מלאה בסטייל שתתאים לטעם החוגגת. מומלץ לבחור משהו שהיא תרגיש בו בנוח לחגוג ולזוז בין האורחים והפעילויות במהלך האירוע.

נושא לחגיגה

בגלל שאירוע בת מצווה חוגגים רק פעם בחיים, בואו נהיה קצת מקוריים ונבחר קונספט לחגיגה. בחירת נושא המבוסס על רעיון, סרט, דמות אהובה ועוד, תקבע את אופי הפעילויות בבת המצווה. אותן פעילויות יהיו קשורות לנושא, לדוגמא: בת מצווה בהשראת הארי פוטר – חידון הארי פוטר, תחרות אכילת סוכריות בטעמים שונים ויכולות להיות לכך עוד אינספור פעילויות בנושא.

אטרקציה או חגיגה שגרתית

בת המצווה לא חייבת להיות חגיגה שגרתית באולם או באזור סגור, אלא יכולה להיערך במגוון סגנונות. הפקת מסיבת בת מצווה יכולה להיערך בלונה פארק, בשטח פתוח, בגן החיות וכו’ – ההחלטה לבחור במקום תלויה בהעדפה, בתקציב ובכמות המוזמנים. גם בעניין שעת חגיגת מסיבת בת המצווה – אין שעה קבועה והמסיבה יכולה להיערך בשעות הבוקר, הצהריים או הערב.

אין חגיגה בלי אוכל ושתייה

אין תפריט קבוע לחגיגת בת מצווה, כל אחד וההעדפות שלו, כאשר כן כדאי להתאים את הקייטרינג לגיל האורחים של האירוע, בין אם מדובר לאוכל לבני משפחה בגילאים שונים או למסיבת כיתה שרוב החוגגים הם בגיל העשרה. רוב האולמות מגישים אוכל המוכן באולם או דרך שירותי קייטרינג עם מלצרים. במידה ואינכם עורכים חגיגה באולם, קיימים שירותי קייטרינג רבים שתוכלו להיעזר בהם.

מוסיקה לנשמה

כל ילדה יכולה לבחור את הפלייליסט האהוב עליה. הרי בינינו, אין שמחה יותר גדולה מאשר חגיגה הבנויה מאוכל טעים ומוסיקה טובה.

2018-04-17T10:31:54+00:00