Home/בלוג/הפקת קליפ לבר מצווה

הפקת קליפ לבר מצווה

מועדון לבת מצווה בתל אביבאחת המגמות החמות ביותר בתחום וידיאו קליפ לבר מצווה, מתחילה כבר עם שליחת ההזמנה לאירוע.

היום, הופכת ההזמנה לבר מצווה בצורת קליפ, למבוקשת מאוד בקרב כל גווני האוכלוסייה. במקום הזמנת נייר מסורתית, האורחים מקבלים DVD בדואר שכולל תצוגה מקדימה של המסיבה. לעיתים קרובות הקליפ ערוך כמצגת של תמונות של ילד הבר מצווה מאז שנולד, גדל והגיע לגיל 13. או כקליפ שרומז על נושא מסיבת הבר מצווה. בנוסף, ה-DVDמאפשר להעניק לכל המשתתפים את המידע הרלבנטי לגבי המסיבה שעומדת להתקיים.

במקרים רבים, אם מבקשים מהאורחים לנגן את ה-DVD במחשבים שלהם, לאחר הקליפ אפשר לצרף לינק לאתר האישי של ילד הבר מצווה. זו אפשרות מצוינת, כי כך, באמצעות אתר הבר מצווה,אתם יכולים לעדכן במידת הצורך את כל האורחים. אפשרויות אחרות כוללות מסמך PDF שהמוזמנים יכולים להדפיס במקרה שהם רוצים לתלות את ההזמנה למסיבה על המקרר.

וידיאו קליפ לבר מצווה הוא כאמור אחד הטרנדים הפופולאריים, מלבד האפשרות ליצור הזמנות לאירוע. אפשר להשתמש בווידיאו קליפ לסרטון בעת הכניסה של הילד לאולם. אחרי שהאורחים כבר מתיישבים על כיסאותיהם באולם, מסך (או מסכים) יקום לתחייה והווידיאו קליפ ינגן ויציג את ילד הבר מצווה כאשר הוא נכנס לתוך האולם.

למרות שלפעמים מדובר במצגת של תמונות שמסתיימת בהיכרות פנים אל פנים עם ילד הבר מצווה, סרטונים אלה מיוצרים בהשתתפות מלאה של הילד בר המצווה, המשפחה והחברים. הסרטון יכול להיות מרגש ביותר כאשר בסופו “פורץ” לתוך האולם הילד עצמו.

וידיאו קליפ לבר מצווה הוא לא רק מזכרת נהדרת לכל החיים, אלא בגלל שהבן שלכם ואחרים יעבדו עם הצלם לפני המסיבה, הוא יהיה הרבה יותר נינוח עם האנשים במסיבה עצמה. זה יתרון גדול אם אתם מודאגים שהילד שלכם עלול להיות נבוך וביישן מול המצלמה.

חזרה גנרלית של הקריאה בתורה

לגבי חגיגת הבר מצווה וקריאת ההפטרה בבית הכנסת ביום שבת, כמובן שאי אפשר להכניס לאירוע זה מצלמות, מפאת חילול השבת, אי אפשר ללכוד רגעים יקרים אלה בעדשת המצלמה. כדי לעזור לכם להנציח ולזכור אותם (רק חישבו על כל החודשים בהם הילד תרגל ולמד את הפרשה). צלמי וידאו רבים מעודדים את ההורים לעשות חזרה גנרלית ביום חול בבית הכנסת. כדי להבטיח שאפשר לעשות זאת אולי כדאי לדבר על זה עם הרב ועם פקידי בית הכנסת. כמה ימים לפני הבר מצווה, הצלם ייסע יחד עם הילד וההורים לבית הכנסת. רוב האנשים רוצים לפחות את החלק שבו הילד עולה לתורה. כך תוכלו לצלם אירוע חשוב זה ולהנציח אותו. בהחלט שווה לעשות כל זאת. אחרי הכול העלייה לתורה היא שהופכת את הבר מצווה לחוויה כל כך מרגשת.

על רחבת הריקודים

כשזה מגיע לצילום עצמו, המגמה היום היא מסכי וידאו ענקיים מעל רחבת הריקודים שמראים בשידור חי את הריקודים. מצילומים אלה אפשר אחר כך למצוא טונות של חומר גלם לעריכה של סרטון למזכרת. בדרך כלל מביאים מצלמה נוספת שמורמת על מנוף, כדי לקבל מראה מלמעלה של כל הרוקדים. אפשרות פופולארית נוספת היא להניח מצלמה נייחת מול ילדים שרוצים לברך, והברכות יוקרנו מיידית על גבי המסכים הגדולים, כך שכולם יוכלו לראות.

המאמר באדיבות: http://www.flashback.co.il/

2013-04-29T19:51:19+00:00