Home/בלוג/הפקת קליפ מקורי לבת מצווה

הפקת קליפ מקורי לבת מצווה

אם אתם עומדים לתכנן בת מצווה, אתם בוודאי כבר יודעים את המשמעות של כותרת מאמר זה. אם לא, שאלו את הבת שלכם היא תגיד לכם…

כשעומדים להפיק מסיבת בת מצווה, מן הסתם מזמינים מראש אולם, קייטרינג ותקליטן. אבל, היום קליפ בת מצווה הפך עד מהרה לאחד היסודות המרכזיים של מסיבת בת המצווה (כמו גם בר המצווה).

הקרנה של קליפ במהלך המסיבה על גבי מסך גדול, והעברת הסאונד דרך מערכת הקול של ה-DJ, יכולה לגרום להתרגשות רבה. במיוחד אם הקליפ מציג מעין מסע בזמן דרך שתים עשרה השנים של בת המצווה שמובילות עד ליום המסיבה עצמה.

בדרך כלל האורך האידיאלי של קליפ בת מצווה הוא כשמונה עד עשר דקות. בדרך כלל מדובר בקטעים של תמונות, חלקן משעשעות, של בת המצווה, בני המשפחה והחברים, והקליפ מאפשר למוזמנים לחוות את הייחודיות של כלת השמחה.

קחו בחשבון שעשר דקות יכולות לעבור ממש מהר, או שהן יכולות להיראות כמו נצח. קליפ וידיאו שנבנה בצורה גרועה פשוט ישעמם את האורחים. זה יכול לקרות כאשר המשפחה מחליטה ליצור בעצמה את הקליפ, ומתקשה לוותר, בעיקר מבחינה רגשית, על כל תמונה של הילדה כתינוקת, כילדה בגן או בבית הספר, ורוצה להראות כל חוויה בשלמותה שוב ושוב.

קליפ וידיאו שנוצר על ידי אבא או אמא הוא אתגר, כי לכל צילום יש בעיניהם משמעות מיוחדת. קשה להם לבחור מה להכניס לקליפ ומה עדיף שיישאר מחוצה לו. בימים אלה, עם הצילום הדיגיטלי, לאנשים יש מאות אם לא אלפי תמונות בספריית המחשב. כשנעשות בחירות לא נכונות הקליפ הסופי עלול להיות חסר השראה וחוזר על עצמו, והוא פשוט יכול להרוס את האווירה גם של מסיבת בת המצווה הכיפית והשמחה ביותר בעולם. אל תשכחו שעשר דקות של קליפ משעמם יכול לקלקל קצת את אווירת המסיבה.

יצירת קליפ על ידי איש מקצוע

חשוב מאוד להיעזר ביוצר קליפים מקצועי, שיוכל לצרף את התמונות הקיימות ולשלב אותן בסרטוני וידיאו באופן מלא השראה ואפילו אומנותי. צלם קליפים מקצועי לוקח את חומר הגלם מבני המשפחה והופך אותו לקליפ ענק שיעלה חיוך וירגש את כל האורחים.

יוצר קליפים מקצועי צריך בעצם להיות בעל יכולת של “מספר סיפורים” וקולנוען. הקליפ הוא למעשה סרט תיעודי של הילדה שלכם, סרטון שמספר מה מניע אותה בחיים. אם אתם צופים בטלוויזיה בסרט תיעודי טוב, תראו איך, בלי קשר לנושא עצמו, הצלם והבמאי עושים שימוש חכם בתמונות, בסרטוני וידאו, במוסיקה, בראיונות ובמעברים יצירתיים, כדי להוסיף רגש ובהירות ל”סיפור”.

יוצר קליפים יכול להפוך סרט למעניין גם אם הוא עוסק רק בקליעת סלים ממושכת. לעומת זאת, איש מקצוע גרוע יכול להפוך את כוכב הקולנוע הזוהר ביותר ללא מעניין.

נכון שהאורחים באירוע שלכם הם מה שנקרא “קהל אוהד” והם ייהנו מהקליפ כי הם גם מכירים את נושא הקליפ. עם זאת, כדי ליצור סרטון טוב, חשוב שגם אורחים שלא כל כך מכירים את כל מי שמופיע בסרטון, ייהנו ממנו; שהקליפ יתמקד בכלת השמחה; שהקליפ ישלב סטילס עם סרטונים כדי ליצור עניין.

2014-07-20T16:02:29+00:00