Home/בלוג/השכרת ציוד לאירועים

השכרת ציוד לאירועים

כשמדובר בהפקת האירוע שלכם פונקציונליות היא שם המשחק. בחירה נכונה בספקי שירות מקצועיים תוביל אתכם להליך הפקה מסודר, נעים וחסר תקלות. בחירה פחות טובה עלולה להפוך את התהליך כולו למייגע ומורכב יתר על המידה.

הטיפ הגדול והחשוב ביותר הוא מציאת ספק שמעניק במקביל כמה וכמה שירותים ביניהם השכרת ציוד לאירועים, צוותי הקמה ופירוק מתחם, עיצוב ודקורציה וכן הלאה. במקרה כזה אתם עובדים מול נציג חברה אחד המרכז עבורכם את כל הדרוש, מטרייה אחת לכל האלמנטים הדרושים, אין צורך לתזז בין כמה ספקים, לרדוף אחרי נותני שירות שונים או לבצע תיאומים מוגזמים. ספק אחד, נציג אחד ולו”ז אחד מדוייק, בדיוק כמו שאתם צריכים.

ריהוט, כלים ואלמנטים דקורטיביים

כשאנחנו מדברים על השכרת ציוד לאירוע למה בדיוק אנחנו מתכוונים? התשובה היא להכול! מהפריט הקטן ביותר כמו מלחייה ועד לשולחן משפחתי שיכול להכיל 20 אורחים ויותר. בין פרטי הציוד שתוכלו לשכור בחברות המקצועיות תמצאו:

ריהוט – שולחנות, פלטות לשולחנות, כסאות במגוון סוגים, ספסלים, פופים, מזרונים, ספות הסבה, פוטונים, מחצלות ואוהלים, שרפרפים, כריות ועוד.

כלים – צלחות מכל סוג, כוסות מכל סוג לרבות כוסות לאלכוהול (ויסקי, שמפניה, יין וכו’). סכו”ם, כלי הגשה עבור צוות ההסעדה, כלים להגשה במרכז שולחן. סלסלות לחם,קערות ומגשי פירות, כלים ייחודיים לקינוחים ועוד.

ציוד כללי – מאווררים, שמשיות, מקררים, פלטות לחימום, פרגודים וכדומה.

ציוד דקורטיבי – מפות ומפיות בד, מתקנים וסטנדים לסידורי מרכז שולחן, מעמדי נרות, וואזות זכוכית ואלמנטים דקורטיביים נוספים.

בשורה התחתונה, כל מה שאתם רק צריכים עבור האירוע שלכם, בין אם הוא אירוע גדול ורב משתתפים ובין אם אירוע משפחתי ומצומצם בחצר הבית.

הפקה בפועל ביום האירוע

היום הגדול הגיע ואתם בלחץ – אין סיבה, במידה ובחרתם חברה מקצועית ומומלצת להשכרת ציוד לאירועים כמו “כוכב יוקרה השכרת ציוד לאירועים” למשל כל שעליכם לעשות הוא לנשום ולהניח לצוות המקצועי של החברה לבצע הקמה של מתחם האירוע בדיוק על פי התוכנית המקורית. הריהוט ימוקם, המפות יפרשו על השולחנות והכלים יערכו בצורה מושלמת. תבלו!

2013-04-11T10:24:43+00:00