Home/בלוג/חגיגת בת מצווה מוצלחת בסגנון אקסטרים

חגיגת בת מצווה מוצלחת בסגנון אקסטרים

בשנים האחרונות לא רק נערים מוצאים עיניין בטיפוס על קיר טיפוס ובמשחקי הישרדות, אלא גם נערות מוצאות את עצמן מתעניינות בתחום האקסטרים. ומעדיפות לחגוג את מסיבת בת מצווה שלהם בסגנון אקסטרים עם שילוב של הפעלות בהתאם, על מסיבה מרהיבה ומפנקת במקום סטנדרטי.

נערות כיום שואפות לכך שמסיבות בת מצווה שלהן יהיו חוויה מלאה אנדרנלין וספורט.


קצת אינפורמציה אודות אירועי אקסטרים

אירוע אקסטרים הינו אירוע המספק חוויה אחרת למוזמנים עם הרבה אתגרים הרפתקאות. באירועי אקסטרים אף על פי שיכולים להתקיים במועדוני בת מצווה רגילים הם שונים בתכלית ממסיבה רגילה של בת מצווה במועדון. על ידי אירוע זה ניתן להרגיש את האנדרנלין זורם בגופנו אשר גורם לתחושה של חוויה עצומה.


דוגמא לאירוע אקסטרים בשטח סגור

מסיבת בת מצווה בסגנון אקסטרים יכולה להיערך גם במועדונים לבת מצווה או במקומות סגורים אחרים. כאשר על מנת להפיק אירוע מסוג זה במקום סגור צריכים מארגני בת מצווה להביא את כל המתקנים הדרושים לחוויה זו של אקסטרים ולמקמם במוקם בו נערכת המסיבה. כאשר בין אופציות האקסטרים ניתן לשלב קירות טיפוס, תחנות פיינטבול, (אם המקום הינו מספיק גדול) ניתן אף לשלב מתחם קארטינג ועוד.

דוגמא לאירוע אקסטרים בשטח פתוח

בשטח פתוח מאחר ואין הגבלה של מקום ניתן ליהנות ממגוון רחב של אטרקציות אקסטרים כמו: טיול הישרדות בשטח, אשר יכול לכלול טיפוס בתנאים קשים, חיפוש אחר מקורות מים, ניווט בשטח, אומגה, סנפלינג ועוד… חוויה זו של מסיבת אקסטרים למעשה מאשרת לנערה כי היא חדלה להיות ילדה קטנה וכעט היא ילדה גדולה אשר יכולה ליהנות מחווית אקסטרים השייכים לעולם המבוגרים.

חשוב להבין כי אירוע מסוג זה הוא אינו מתאים לכל נערה אלא מתאים לנערות המאופיינות כ”טום-בוי” אשר מוצאות עיניין ואוהבות לשחק באתם משחקים שבנים משחקים. בשל כך חשוב מאוד מצד ההורים להית קשובים ופתוחים לילדה שלהם על מנת להתאים את סגנון מסיבת בת המצווה לאופי הנערה. ולכן נערה שאוהבת מועדונים מוזיקה וריקודים תתחבר למסיבה רגילה, ונערה שאוהבת אקסטרים תתחבר למסיבת בת מצווה בסגנון אקסטרים

2012-10-11T13:39:27+00:00