Home/בלוג/יאכטה לבת מצווה

יאכטה לבת מצווה

מתנות מקוריות לבת מצווהחגיגות של בת מצווה הינם אינם כפי שהיו לפני 10 ו-20 שנה. הילדה שלכם גדלה ורוצה להרשים את חברותיה, ואולי אירוע כמו שהיו עושים בעבר כבר לא כל כך מתאים. מועדונים לבת מצווה נהיו דבר שבשגרה, ואפשרות שהולכת ונהיית מקובלת היא לשכור יאכטה לבת מצווה.

השכרה של יאכטה לבת מצווה – כבר לא מילה גסה

המילה יאכטה משדרת מיידית יוקרה, כסף יקר, פחד מהוצאה גדולה וסטטוס. נכון, לשכור יאכטה לבת מצווה או לכל אירוע אחר היה בעבר נחלתם של העשירים אך היום זה כבר לא כך. אתם לא רוכשים את היאכטה, אלא רק שוכרים אותה למספר שעות, ולכן , לפני שאתם ממהרים לפסול את הרעיון – בררו את העלויות של השכרת יאכטה לבת מצווה.

כמה טיפים לפני השכרת יאכטה לבת מצווה

– חשוב לדייק בשעת ההגעה, בניגוד לאירוע שלא שט ממקום למקום – יאכטה לבת מצווה זזה ואי אפשר לאחר .

– חשוב שלא להגיש לאורחים אוכל כבד מידי, ישנם כאלה ששהייה בים יכולה להרוס להם את היום

– הכינו עבור האורחים שלכם קרם הגנה וכובעים, ותזכרו אותם להגיע אם משקפי שמש וכובעים מתאימים.

– בת מצווה ביאכטה בדרל כלל תהיה עם כמה נערים ונערות – שימו לב שהם תחת השגחה ולא משתוללים יתר על המידה.

– זכרו כי מי הים הם צוננים מהרגיל לפני שחייה, הכינו מגבות או בקשו מאורחים כדי ששום פרט ביאכטה בבת מצווה יתפקשש.

אירוע לא שגרתי

בת מצווה ביאכטה היא לחלוטין אירוע מקורי, כיפי ומהנה. אנו ממליצים בחום לחגוג את האירוע על גבי ספינה בנוסף לאירוע מסורתי ולא רק. בכל זאת, יאכטה יכולה להכיל כמות מוגבלת של אנשים ולא לכולם ( במיוחד דודים מבוגרים, סבא וסבתא ) יפיקו הנאה מאירוע כזה. בתכנון הפרטים הקטנים – אנו ממליצים בחום לשתף ולהטות אוזן לרצונותיה של הנערה – אין זה אומר שיש להסכים לכל גחמה אבל אפשר בהחלט לשתף אותה בתהליך קבלת ההחלטות כדי שגם תתחיל לגלות אחריות ובגרות. שיהיה מזל טוב !

2013-06-10T08:32:46+00:00