Home/בלוג/כך תשדרגו את בת המצווה

כך תשדרגו את בת המצווה

עבור נערות רבות חגיגת בת המצווה היא האירוע המרגש ביותר שהן יכולות לחלום עליו והוא היום השמח בחייהן עד אותו הרגע. בת מצווה כיום נערכת ברוב פאר והדר באולם אירועים מפואר ויש חיפוש אינסופי אחר אופציות שידרוג האירוע כדי שיהיה כמה שיותר מרשים וזכיר עבור האורחים וכלת השמחה.

בת מצווה היא ללא ספק אירוע מרגש עבור כלת השמחה ועבור כל בני המשפחה המלווים אותה לאירוע המציין את המעבר שלה מילדות לבגרות.

בעבר הלא רחוק בת מצווה ניחגגה כאירוע ביתי או במסעדה איכותית כלשהי אך בשנים האחרונות מדובר על הפקות מושקעות ביותר הכוללות אולם אירועים, תקליטן, צלם ועוד שלל אטרקציות ואביזרים שמטרתם לשדרג כמה שניתן את בת המצווה ולהפוך אותה לאירוע זכיר לשנים רבות עבור האורחים בכלל ועבור בני המשפחה וחוגגת בת המצווה בעיקר.

אחת האופציות לשידרוג בת מצווה הוא באמצעות בלונים לבת מצווה.

בלונים לבת מצווה?

כן, בלונים לבת מצווה הם ללא ספק הכרח כיום לשידרוג של כל בת מצווה לכזאת שתהיה הרבה יותר מרשימה ומעניינת ויזואלית עבור אורחי האירוע.

בין השימושים של בלונים לבת מצווה:

קשת כניסה – קשת גדולה של בלונים השזורים יחדיו המשמשת ככניסה לאולם האירועים ולפעמים 2-3 קשתות לאורך מסלול הצעידה אל דלת האולם נותנים הרגשה של כניסה חגיגית למקום האירוע וכמובן הרבה צבעוניות ואפשרות לצילום תמונות ייחודיות מתחת לקשת. על גבי הקשת ניתן להוסיף כיתוב בלונים עם הספרות 12 או את שם כלת בת המצווה.

כתיבת שם – ניתן לכתוב את שם חוגגת בת המצווה באמצעות שלל בלונים צבעוניים בגדול בכניסה לאולם השמחות או מעל במת התקליטן ובקירבת רחבת הריקודים המרכזית באולם. הכיתוב אפשרי באנגלית או עברית על פי בקשת החוגגת או הוריה.

כתיבת ספרות – ניתן לכתוב את הספרות 12 באמצעות שלל בלונים השזורים יחדיו או על ידי שני בלונים מתנפחים בספרות הללו. את בלוני הספרות ניתן למקם מעל קשת הכניסה או בקירבת אזור קבלת הפנים באולם.

עמודים – עמודים עשויים בלונים רבים בצבעים שונים הממוקמים לצידי הורי החוגגת בעת קבלת הפנים נותנים המון צבע לאזור ותוספת מעניינית לכל תמונה שתצולם במקום. העמודים יכולים לכלול “ראש” עשוי בלונים ולשוות להם מראה של בובה כלשהי (שומר בכניסה?!) ולא רק עמוד סטטי.

שולחנות וכסאות – במרכז כל שולחן ניתן למקם בלון גדול וגבוה עם שם החוגגת כמו גם אפשרות על גבי כל כסא באולם לתלות בלון עם שם החוגגת למזכרת ולהגברת הצבעוניות שבאולם לתמונות.

לבבות – בקירבת רחבת הריקודים או בעמדת קבלת הפנים אפשרי ליצור לב גדול במיוחד מבלונים שזורים יחדיו שגם יוסיף מראה מרשים לאולם וגם יאפשר שימוש בו לתמונות רבות עבור אורחי האירוע וכלת השמחה.

אין כל ספק כי בלונים לבת מצווה הם בהחלט שידרוג של כל אירוע שכזה מבחינת צבע, עניין ויוקרה ואין כיום חוגגת בת מצווה שאינה מעוניינת במגוון שימושים בבלונים בבת המצווה שלה. חשוב לבחור 2-3 מהאפשרויות ולא להגזים בעניין ובעיקר לנסות ליצור שילובים של צבעים שמתאימים לצבעים באולם (של המפות והמפיות, עמדת התקליטן וכדומה) וגם כאלו האהובים על נערת בת המצווה עצמה. נהוג לבחור לא יותר מ 2-3 צבעים כשהשילובים הם לרוב אדום, ורוד או סגול עם לבן.

2014-01-26T17:45:35+00:00