Home/בלוג/כל הטיפים למסיבת בר/בת מצווה מושלמת

כל הטיפים למסיבת בר/בת מצווה מושלמת

המקום הנכון למסיבת בר/ בת מצווה

כדאי לבחור לוקיישן אופנתי בו תיהנו מכל הפינוקים במקום אחד. מועדונים לבר/בת מצווה הם המקום האולטימטיבי לחגוג בו מסיבה מדהימה. חשוב לבחור מועדונים המתמחים במסיבות בר/בת מצווה, הם יציעו לכם כל מה שצריך למסיבת בר/בת מצווה מטריפה.

חשוב לבחור מועדונים לבר/בת מצווה טרנדיים הממוקמים בלוקיישנים מבוקשים במרכז הארץ, מאובזרים בטכנולוגיה מתקדמת, עיצובם מרהיב, הם מספקים שירותי הפקה, אטרקציות, רחבת ריקודים, במה למופעים, חדר VIP למשפחה. בחרו את המועדון שהכי מגניב בעיניכם.

מסיבת בר/בת מצווה מיוחדת

רוצים שהמסיבה שלכם לא תהיה לדומה לאף מסיבה אחרת? בחרו מועדון מודולארי לבר/בת מצווה בו אפשר לשנות את העיצוב, הסגנון וכך את האווירה וליצור כל קונספט שתרצו.

הגמישות בעיצוב של המועדונים מבטיחה לכם שגם מי שכבר חגג במועדון הזה, לא יזהה את המקום מבפנים אחרי כל השינויים בעיצוב ובאווירה.

הפקה מקצועית לבר/בת מצווה

אל תארגנו לבד מסיבת בר/בת מצווה, כיוון שמדובר במשימה מורכבת. התייעצו עם המקצוענים בתחום. פנו לחברת הפקות אירועים לה קיאל שיארגנו בשבילכם אירוע מדהים וידאגו לכל הפרטים החשובים.

אירוע קטן או גדול

לפני שהזמנתם מקום למסיבה, החליטו את מי אתם מזמינים, חברים או קרובי משפחה, שכנים, מכרים של ההורים או פשוט את כולם. אם כבר הזמנתם מקום גדול לחגיגה, כדאי לאחד בין כל המסיבות ולחגוג לכולם ביחד. רק אל תשכחו לערוך רשימת מוזמנים מסודרת כדי שתדעו בדיוק למי לשלוח את ההזמנות של מועדון בר מצווה/בת מצווה.

מתי חוגגים בר/בת מצווה

אתם יכולים לחגוג את המסיבה בדיוק ביום ההולדת שלכם או באחד התאריכים הפנויים מבחינת המועדון. כדי לחגוג מסיבת בר/בת מצווה במועד המבוקש, מומלץ לשריין מקום ותאריך מראש וכך להבטיח שהמסיבה תתקיים בתאריך הנבחר.
בדקו מראש שאין אירוע נוסף לחברים בכיתה או לקרובי המשפחה שמתקיים ביום בו בחרתם לקיים את האירוע או סמוך אליו.

אטרקציות מגוונות לאורחים

מומלץ לבחור מגוון אטרקציות מכל מני סגנונות, כדי שכל האורחים בכל הגילאים ייהנו. מתנפחים לאורחים הצעירים, מכונת שלג, מכונת בועות בטעמים, רוקט ליין, תותחי לייזר לחברים ועד סימולאטורים ומכונות משחקים שגם החברים שלכם יאהבו וגם האורחים המבוגרים.

פעילות אומנותית לשדרוג האירוע

אין כמו מופע לשדרג אירוע. אתם יכולים להזמין אומן אורח או להקה או להעלות הופעה בה אתם הכוכבים כמו מופע ריקוד, מופע נגינה, קטע משחק, קטע סטנד אפ, קפוארה וכל העולה על דעתכם. לקראת האירוע, חפשו את הכישרון המיוחד שלכם. בנוסף, אפשר גם לארגן משחקי חברה או לערוך בין החברים תחרויות נושאות פרסים.

תכנון מקדים לאירוע מוצלח

חשוב לתכנן מראש את מסיבת בר מצווה/מסיבת בת מצווה כדי שהאירוע יתקיים לפי התוכנית. כדאי לדעת מראש מתי האירוע מתחיל, כמה זמן נמשך כל מופע אומנותי או הפעלה, מתי להגיש את האוכל. תזמון נכון של מהלך העניינים מבטיח אירוע מוצלח.

מסיבות בר/בת מצווה קונספטואליות

אם אתם רוצים שהאירוע שלכם יהיה אירוע בלתי נשכח, תכננו מסיבה עם נושא, כמו למשל, מסיבת תחפושות, מסיבת glee, רוקדים עם כוכבים, מסיבת הוואי. חשבו איך הנושא ישתקף בעיצוב של המועדון, בפעילויות ועוד. התייעצו עם מומחי לה קיאל לבחירת נושא מגניב.

תכנון תפריט לאירוע

חשוב לתכנן תפריט מגוון עשיר במטעמים כך שכולם ימצאו משהו שהם אוהבים לאכול באירוע שלכם. התייחסו לחובבי הבשרים ותנו גם אפשרויות לצמחונים, אוכל שילדים אוהבים ומטעמים שהמבוגרים ישמחו לאכול. חשבו על פרזנטציה מיוחדת של מנות כמו מפלי שוקולד . יאמי.

הפתעה כאות תודה

אם אתם רוצים שהאורחים יזכרו את האירוע שלכם, העניקו להם מתנה למזכרת. אפשר להניח על כל כסא פרח או לצלם את האורחים בעת הגעתם ובסיום האירוע לתת להם מגנט עם התמונה שלהם מתנה. אפשר לחלק להם מחזיק מפתחות שכתוב עליו השם שלכם ותאריך האירוע ועוד.

האטרקציות עושות את ההבדל

חשוב מאוד לבחור מגוון אטרקציות שיפתיעו את האורחים ויהפכו את הבילוי שלהם לחגיגה מהנה. כמו למשל, מכונת בועות בטעמים, מכונת שלג, תותח לייזר, שולחנות משחק, סימולאטורים ועוד אטרקציות מדליקות.

מסיבה עם טכנולוגיה

יש כל מני דרכים להוסיף אקשן לאירוע שלכם. בחרו מועדון בת מצווה/בר מצווה בעל ציוד טכני מתקדם בו תוכלו להציג מצגות שהכנתם (למשל, של תמונות שלכם), סרטונים (שביימתם או צילמו לכבודכם כמו סרטון שבו חברים מברכים אתכם) או קליפים אהובים. מועדון עם חדר קולנוע להקרנה מיוחדת של סרטים. רצוי לבחור מועדון גם עם מערכת תאורה משוכללת וסאונד איכותי לחוויה מושלמת.

כניסה מרשימה

אפשר להשיק את האירוע בסטייל ולבצע כניסה מרשימה לאירוע. תוכלו להגיע עד פתח המועדון בלימוזינה או לצעוד על שטיח אדום כמו בטקסים הוליוודיים, להחליק פנימה עם רולר בליידס, להיכנס למועדון בליווי זיקוקים. חפשו את הדרך שלכם לבצע כניסה מרשימה.

2011-03-03T21:42:58+00:00