Home/בלוג/כניסה לבר מצווה

כניסה לבר מצווה

i club מועדוןבר מצווה זהו בהחלט תחילה של תקופה מדהימה – הקול משתנה, כל יום ועוד סנטימטר שהנער גובה. החגיגה של בר המצווה היא חלק חשוב מאוד באירוע, בין אם חוגגים בר מצווה באולם או שעורכים בר מצווה במועדון חשיבות של כניסה לבר מצווה היא גדולה מכיוון שזהו הפתיח לתחילתו של כל האירוע.

איזה אפשרויות יש לנו – כניסה לבר מצווה

אפשרות ראשונה לכניסה לבר מצווה – כניסת שומרי ראש – 4 מאבטחים צמודים עם חלפיה ומשקפי שמש, בהחלט מושך את העניין, משעשע ומרשים.

אפשרות שנייה – כניסת מייקל ג’קסון, כמו בקלפי עם הזומבים, התחפושות מושקעות עד שזה נראה ממש אמיתי, זוהי כניסה לבר מצווה שלא תשכחו.

אפשרות שלישית – כניסה לבר מצווה עם צוות להטוטני כדורסל, תלבושות, כדור, גם החברים של הנער יכולים להשתתף, כמה הלהטוטים והנער נכנס בשמחה. בהחלט כניסה מדהימה.

אפשרות מקובלת ופופלארית – כניסה לבר מצווה בשילוב עם קליפ. כאן נדרשת השקעה של זמן, מחשבה ורצון מצד בני המשפחה הקרובים, לעבוד עם וידאו קליפ מקורי, בשילוב עם כמה בדיחות טובות בטוב טעם, קצת תלבושות, שיתוף פעולה מחברים ובני משפחה קצת רחוקים יותר. את הקליפ מקרינים בזמן הכניסה וחשוב מאוד שהוא יתאים ולכן חשוב להתייעץ עם בעל ניסיון להפקת קליפים מהסוג הנ”ל לצורך כניסה לבר מצווה.

ולמה כדאי ?

היום הרבה נערים רוצים למצוא מקומות מקוריים לבר מצווה כדי לחגוג בהם – הבעיה במקומות מהסוג הנ”ל שהם לא תמיד מתאימים לכל החוגגים – לסבתא מתאים לחגוג על יאכטה ? לא תמיד. מועדון איי קלאב יצתאים למישהו אחד, כאשר לאחר יתאים דווקא מועדון גאגא. כניסה לבר מצווה זוהי אפשרות מצוינת לערוך אירוע “נורמלי”, שמתאים לכולם, אבל בכל זאת – מאוד מקורי, מעניין ומרשים וכך לתפוס שתי ציפורים במכה אחת. העצה הטובה ביותר שאנו יכולים לתת – כדי שהכניסה לבר מצווה תהיה מוצלחת והאירוע כולה יהיה טוב ומוצלח, חשוב שכל בני המשפחה ישתתפו, יתרמו, יקחו חלק ויעבדו בשביל לקבל את התוצאה הרצויה. זה לא עניין של כסף, רעיון או כניסה כזו או אחרת, אלא איך אתם עובדים ביחד, בתור משפחה, וכמה אתם משקיעים בעניין כדי לקבל אירוע טוב.

2013-07-07T12:24:47+00:00