Home/בלוג/לדעת את העלויות- מחיר בת מצווה במועדון

לדעת את העלויות- מחיר בת מצווה במועדון

הרצון להפיק אירוע מושלם, נמצא שם מאז ומתמיד. מה עושים? כיצד מפיקים בר מצווה מרגשת? מה מחיר בת מצווה במועדון? כל מה שרציתם לדעת על הפקות מרגשות ולא העזתם לשאול.

שאלה: האם כדאי לחגוג בת מצווה במועדון רק לחברים הקרובים?

הכול תלוי בעלויות אותן תציבו לעצמכם. במקום לעשות את המסיבה במקום סגור או אפילו בבית, מועדון יענה לכם על כל התהיות. חסכון בכסף? חבילה שלמה הכוללת פעילויות ואפילו הפעלות ומשחקים לבר מצווה? היכולת לפנות לכמה ספקים בו זמנית תעלה לכם הרבה יותר יקר מחבילה אשר תוצע לכם במועדון. לשלם יותר? לא כאשר בוחרים חבילה כוללנית של מועדון בר מצווה. ערכו סקר שווקים מקיף בו תוכלו לבדוק מועדונים ושירותים המוצעים. יש לשאול מה תכלול כל חבילה וכד’.

שאלה: האם מועדונים יספקו צילום ניסיוני לפני האירוע?

אם תבחרו את המועדון הנכון, תוכלו להשיג צילום ניסיון, תמונות ואפילו אלבום מותאם. דיסקט מסודר? תמונות מקצועיות? מצגת? יש בהחלט מועדונים אשר יוכלו לספק לכם את כל התשובות מבלי שתצטרכו לחפש כמה וכמה ספקים. מוצרים נוספים? חבילות שאינן קשורות? לא כאשר אתם בוחרים מועדון אשר מאגד גם שירותי צילום.

שאלה: מה עלות צילום המגנטי

אם תבחרו לבצע את מסיבת המסיבות במועדון הקרוב לכל שאר האורחים, שהרי תוכלו להשיג מגנטים בעלות של 400-700 שקלים. את המגנטים אפשר להחליף בתא צילום וכך לספק אטרקציה נוספת למועדון אותו השכרתם. אם תרצו לשלב מצגת תוכלו לקבל אותה בעלות של עד 700 שקלים אלא אם תבחרו לבצע מצגת בעצמכם.

שאלה: האם בחירת תפריט וצוות דומה להפקות באולם אירועים?

אין סיבה כי הדברים יתרחשו אחרת. חשוב להקפיד על צוות ואם אין אחד כזה, תמיד תוכלו לשכור את שירותיהם של מלצרים מקצועיים ואדיבים. כמו כן, יש מועדונים אשר יספקו לכם את השירות בילד אין. גם התקליטן ואפילו המפעיל יהיה חלק משירותיו של המועדון וכאן למעשה מתקיים יתרון אחד מעל לכל השאר.

זקוקים למידע נוסף? לא יודעים אם ראוי לבחור מועדון או אפילו אולם אירועים? נשמח לסייע.

2014-02-04T22:26:38+00:00