Home/בלוג/להפעיל מהמקום הנכון- הפעלות מיוחדות לבר מצווה

להפעיל מהמקום הנכון- הפעלות מיוחדות לבר מצווה

האירוע הגדול כבר כאן. הנה מגיע היום הגדול ואתם רוצים לחגוג חגיגת בר מצווה בצורה המושלמת והמרגשת ביותר. כיצד ניתן לרכוש הפעלות מיוחדות לבר מצווה? האם הפעלות ומשחקים לבר מצווה יעשו את העבודה ויהפכו כל אירוע לבלתי שגרתי? אספנו עבורכם כמה טיפים באשר לעניין של ארגון מסיבת בר מצווה מושלמת.

טיפ מס’ 1- לחשוב על הגימיקים מבעוד מועד

על מנת שהאירוע יהיה מושלם, יהיה עליכם לצור גימיקים לאירוע המיוחד. כאשר מדברים על גימיקים, מדברים על עיתון במהדורה ייחודית בה יצולמו כל ילדי האירוע ובפרט חתן בר המצווה. העיתון יכלול מסרים, סיפורים מצחיקים וראיונות עם בני המשפחה והחברים הקרובים. היכולת לצור עיתון כגימיק לאירוע מושלם, תביא את ההתרגשות, החיוך ובעיקר המקוריות אל בימת היוצר.

טיפ מס’ 2- לאפות את העוגה הנכונה

בהמשך ליצירת הגימיק המושלם והרצון לייצר הפעלות או רעיונות איך לחגוג בת מצווה או בר מצווה תוכלו להביא את הכנת העוגה כגימיק ראשי. עוגת בר מצווה תמחיש את התחביב הספציפי של חתן בר המצווה. את העוגה אפשר לייצר מבצק סוכר המשלב תמונה של חתן בר המצווה וכד’.

טיפ מס’ 3- הצגות ומופעים

לפני שתבררו בהקשר לעלויות וכל היוצא בזה, ראוי כי תבחרו את כל השאר. הגימיק הבא יכול לבוא בצורת הצגת יחיד שבה יככב חתן בר המצווה במלוא הדרו. המופע הססגוני יעשה את שלו וכך למעשה יהפוך האירוע לייחודי ביחס לכל השאר.

טיפ מס’ 4- לצייר את האירוע המושלם

במסגרת הצחוק, השעשוע והעניין, גם הזמנת צייר או קריקטוריסט לאירוע, תעניק את החוויה המושלמת לאירוע מושלם. הקריקטוריסט יצייר את הפרצופים הבאים והולכים וכך יהפוך כל אירוע פשוט לחוויה בלתי רגילה.

טיפ מס’ 5- להכין תוכנית מושלמת

אטרקציה נוספת לאירועי בר מצווה מושלמים, קשורה בבחירת מופע שלם שבו יעלו כל הזיכרונות, האמירות וכל השאר. מופע המלווה בשקופיות ומצגות עשירות הממחישות את כל הליך הגדילה עד לרגע המרגש ביותר בחייו של חתן בר המצווה.

זקוקים למידע נוסף? נשמח לסייע לכם בכל עת ובכל שעה.

2013-12-11T20:54:45+00:00