Home/בלוג/לחגוג בת מצווה – לא כמו כולן

לחגוג בת מצווה – לא כמו כולן

לחגוג בת מצווה בימינו זו לא משימה פשוטה. לא מספיקים רק דיג’יי, פיצה וממתקים. כדי שהאירוע באמת יהיה מוצלח, הדבר הכי חשוב לבחור הוא – קונספט!

גם אם שאר חברותייך לכתה מעדיפות בת מצווה בסגנון מכון יופי או מסיבה משנות העשרים, יכול להיות שלך מתאימה דווקא בת מצווה ספורטיבית באווירת שטח, או יום חוויתי בחוף הים!

אפשר לפנות לחברת הפקות שתדאג לכל הפרטים, ואפשר להפגין יצירתיות, לחסוך כסף ולערוך את הבת מצווה הייחודית שמתאימה בדיוק לך! אבל מאיפה מתחילים? איזה פעילויות לבחור? ומהיכן להזמין את הציוד המתאים? אנחנו כאן כדי לתת לך רעיונות ולענות על כל השאלות!

חגיגה אנרגטית בטבע

מי אמר שבת מצווה חייבת לקרות בלילה באולם חשוך? יכול להיות שכלת האירוע מעדיפה לאפות על הטאבון ולהתנדנד על עצים. בת מצווה בטבע תקרה באור יום, מתאים מאד לעשות זאת בשישי בצהריים, וניתן לשלב בה פעילות תחרותית מגוונת.

חשבו על הפעלה בעצמכם, או על חברה המומחית בנושא, שתקים תחנות של משחקי חשיבה, חידות ומשימות פיזיות עם סנאדות וחבלים. משימות מהסוג הזה יוצרות אתגר וחוויית הצלחה עוצמתית כאשר צולחים אותו יחד!

כדי ליצור אירוע חגיגי בשטח חשוב לדאוג לציוד המתאים. ראשית, פינת זולה וישיבה מזמינה ונוחה! חשוב להזמין מחצלות, פופים וספסלים נמוכים מרופדים. אל תשכחו צליות אם צריך, וכמובן – מערכת הגברה מתאימה שתאפשר לכרוז ולהשמיע מוזיקה לריקודים!

מועדון VIP

אם הסגנון המועדף עליכן הוא עולם המסיבות וחיי הלילה, מלאו את האירוע שלכן באביזרים למסיבת בת מצווה שיקנו את האווירה המתאימה. מלבד התוכן הקיים במועדון, שבצו במסיבה תוספות שיהפכו אותה לחגיגית במיוחד.

קודם כל, כדי לתת לכלת המסיבה את תשומת הלב הראויה, אפשר להציב כבר בפתיחה שער מעוצב שמתאים לה. בלונים היוצרים את השם של החוגגת יעשו את העבודה. לצדו הציבו לוח ענק עם תמונות, עליו ניתן יהיה לכתוב ברכות לכלת בת המצווה.

כדי להרגיש כמו הגדולים, הציבו כסאות בר, ועל השולחנות פזרו כוסות מהבהבות ל”קוקטיילים” צבעוניים. ניתן לחלק במשימה משקפיים, כובעים, כתרים ואביזרים רבים שיזהרו בניאון ויכניסו לאווירה.

לקפוץ למים

אם נולדתן בעונת הקיץ, ניתן לשלב את המסיבה עם המרענן הגדול ביותר של העונה: הבריכה או הים! אפשר לערוך מסיבת ריקודים לתוך הלילה על החוף, או מסיבת צהריים על סף הבריכה. משחקי מים יעבירו את הזמן בצורה נפלאה – אפשר להזמין מסלול מכשולים מתנפח למים ומגלשות.

מלבד פינות ישיבה מפנקות, השקיעו גם בעיצוב שולחנות הכיבוד. מפה צבעונית, מעמדים לקאפקייקס וקשיות מתקפלות מיוחדות יעניקו בקלות אווירה חגיגיתת למסיבה.

זרקו לבריכה גם כדורי ים וגלגלי ים בצורות, כמו פלמינגו או חד קרן, ומזרוני ים עליהם יהיה ניתן לנוח ולשוחח.

אם תלכו עם הסגנןו שאתן אוהבות, אנחנו בטוחים שתהיה לכן מסיבה בלתי נשכחת. מזל טוב!

2017-12-04T13:50:06+00:00