Home/בלוג/מגנטים לאירועים – הפקה שאף אחד לא שוכח

מגנטים לאירועים – הפקה שאף אחד לא שוכח

כאשר אתם מפיקים אירוע, יש לכם את הכול, אך אין ספק שהדבר המיוחד ביותר באירועים הוא מגנטים. אירוע ללא מגנטים לאירועים הוא פחות מעניין ופחות מושך, ולכן כאשר אתם מבצעים הפקת אירוע, לא חשוב אם מדובר בבר מצווה, חתונה, ברית.

תמיד עליכם להצטייד בצלם של מגנטים לאירועים שיבצע לכם צילומים איכותיים שישמרו את הזכרונות האלה לנצח במקרר שלכם.

באיזה אירועים צריך בכלל צלם מגנטים לאירועים

כיום בכל אירוע כמעט צריך את האיש הנכון לצלם את האירוע הנכון, צילום של מגנטים לאירועים לא רק שישמור על הזכרונות האלה לאורך שנים רבות אלא גם יתן לכם אפשרות לצפות בהם מעת לעת על המקרר, על דלת הבית, או על מגוון מקומות נוספים שאפשר לשים את המגנטים יש תוספת נחמדה לכל אירוע של מגנטים, והיא מחזיקי מפתחות לאירועים, באמצעות אותם התמונות ניתן לבצע גם מחזיקי מפתחות בצורה יפה ומקצועית וכך שהזיכרון לא ישאר רק במגנט על המקרר אלא תמיד ילך איתכם לכל מקום שתלכו בתור מחזיק מפתחות.

מגנטים לאירועים – איך עושים את זה אצל חברה מקצועית:

  • המלצות – חשוב לבדוק לגבי המלצות על החברה, האם היא אמינה ומקצועית ומספקת מגנטים בדיוק בכמות שהובטחה (מרבית החברות מבטיחות ללא הגבלה אך בפועל מגבילות את הכמות ל1000 בלבד).
  • איכות החומרים – כשמדובר על חומרים של מגנטים ניתן למצוא חומרים זולים משמעותית (90%) פחות מהחומרים היקרים, וכך לחסוך על חשבונכם בעלויות, במה זה יעלה לכם? בעיקר בזה שהמגנטים יצאו ללא צבע ויהרסו די מהר.
  • ניסיון בתחום המגנטים – מגנטים לאירועים זה לא תחום פשוט בכלל, זה כרוך בהרבה עבודה מהירה של צלם ואיש טכני שמתעסק על המחשב, חשוב מאוד לבדוק שמדובר בחברת מגנטים לאירועים שהיא אמינה ומקצועית, עם ציוד מתקדם ואנשים טכניים אין סיבה שיהיה בעיה באירוע שלכם

מה המחירים של מגנטים לאירועים?

המחירים משתנים בהתאם לחברות שמספקות את השירות של צלם מגנטים, כדאי לבדוק היטב ולקחת הצעות מחיר ממגוון רחב של אנשים בדרך כלל לאירוע מגנטים בסיסי בלבד של עד 500 מגנטים המחירים לא עוברים את ה700 ש”ח, מה שחשוב לבדוק היטב במידה והמחיר זול יותר, מהם איכות החומרים, חומרים זולים יותר נהרסים ולא נשמרים לאורך זמן וכך יגיע מצב שהמגנט על המקרר שלכם כבר לא יראה אותו דבר לאחר חצי שנה מרגע האירוע שהיה לכן לפעמים כדאי לשלם קצת יותר ולקבל איכות טובה יותר, שתשמור על המגנטים למשך זמן ארוך יותר.

2014-11-25T21:49:50+00:00