Home/בלוג/מועדון בת מצווה לחגיגה של פעם בחיים

מועדון בת מצווה לחגיגה של פעם בחיים

קיים קיבעון בקרב ההורים בנושא מסיבת בת המצווה, וזאת מאחר והם חושבים כי לא השתנה דבר וחגיגה של בת מצווה לביתם באולם מקומי היא הדרך הטובה ביותר לטובת חגיגת אירוע זה. אך ההורים כיום חייבים להבין שבימינו הילדה שלהם כבר התבגרה טרם הגיעה לגיל מצוות, היא מאוד דעתנית ויודעת מה היא רוצה. בשל כך ובשל סיבות רבות נוספות הילדה שלנו מעוניינת במסיבה בת מצווה במועדון לבת מצווה.

חשוב להבין כי את מסיבת בת מצווה חוגגת לבסוף הבת שלכם ושזו החגיגה והמסיבה שלה. ולכן חשוב לשים דגש על ריצונותיה ודרישותיה. וכמובן בהתאם לגבול הטעם הטוב ולתקציב שלכם.


מסיבת בת מצווה על יאכטה

ניתן כיום לחגוג את מסיבת בת המצווה במגוון רחב של מקומות. והרי שאחד היותר מוצלחים ומקוריים הוא על הים בשייט מענג ומהנה על יאכטה. כאשר ניתן להביא תקליטן, זמר שאתם אוהבים, רקדניות, שירותי קייטרינג ועוד… כמו כן, קיימות יאכטות שמסוגלות לארח גם עד 120 אורחים עליהן. חגיגה זו מומלצת כל כך מאחר וניתן לקיים אירועים על יאכטות גם בשעות היום וגם בשעות הלילה. כאשר מסיבה על יאכטה בשעות היום תהיה למעשה מסיבה של ריקודים בבגדי ים, השתזפות על הסיפון. כאשר אם תקציבכם יאפשר לכם ניתן יהיה לשלב גם אטרקציות מים נוספות כגון: מגלשות מים היישר אל הים, אבובים ושנורקלים. כאשר מסיבה על יאכטה בשעות הלילה תהיה בעלת אופי סוחף אנרגטי ומקפיץ של מסיבה במועדון לילה על המים ועם לבוש רשמי יותר ואלגנטי.


מסיבה במועדון בת מצווה

למסיבה במועדון בת מצווה כיום יש חשיבות גבוהה, זאת מאחר והילדים כיום ברובם חוגגים את האירוע שלהם במועדון לבת מצווה. והילדים שלנו לא רוצים להיות שונים השאר הילדים ובפרט כאשר לרוב קורה כי מסיבה במועדון בת מצווה הינה יותר מהנה ומוצלחת מאשר מסיבה באולם אירועים או בחצר באחורית של הבית. מועדוני בת המצווה הם כל כך מוצלחים, מאחר והם מקפידים להיות מעודכנים באטרקציות והטריינדים החדישים ביותר לטובת חגיגה של ילדים בגיל המצוות. ומציעים אלמנטים כמו: תאורה מיוחדת, די ג’יי, בוק לבת-המצווה, הזמנות, קייטרינג עם קריצה לעולמם הגסטרונומי של הילדים ועוד מגוון רחב של אטרקציות שלא ניתן למצוא במקומות אחרים

2012-10-11T13:51:53+00:00