Home/בלוג/מועדון בת מצווה עם בריכה

מועדון בת מצווה עם בריכה

מועדון לבת מצווה בתל אביבהבת שלכם מגיעה לגיל מצוות. כל שאתם רוצים הוא להפוך אותה למאושרת. כמובן שהיא מתרגשת מחגיגה גדולה באולם עם כל בני משפחתכם וחבריכם. אבל האמת היא, שבסתר ליבה, כל שהיא רוצה הוא לחגוג עם כל חבריה, במסיבה גדולה שכולם יזכרו. כבר היו כמה בני ובנות מצווה בשכבה שלה. כבר נעשו כמה כניסות לבר מצווה שהיו מרשימות ומיוחדות במיוחד, כבר נעשו מסיבות מיוחדות באותו מועדון בר מצווה בתל אביב. דברים רבים כבר נעשו, היא רוצה משהו קצת אחר. אז מה עושים?

מועדון בת מצווה עם בריכה

היא חוגגת יום הולדת בחופש הגדול. נסו לחשוב על נערים ונערות צעירים ונמרצים. מה יכול להיות יותר מושלם מחגיגת בת מצווה במקום מיוחד- מועדון בת מצווה עם בריכה!

שמש, מים, ים, משקאות קרים, כדורים קופצים, מוזיקה, רשתות כדורעף, התזות, קרבי תרנגולים ובעיקר- המון המון כיף. מובטחת לכם חגיגה גדולה שכולם- אתם, החוגגת וכל חבריה יזכרו לתמיד.

איך מעסיקים אותם באותו מועדון בת מצווה עם בריכה?

כמובן שבני ובנות נוער בבריכה, הכיף כבר מובטח מעצמו. לא צריך באמת לנסות להעסיק אותם באופן מיוחד. אך עדיין, ניתן לדאוג לכל מיני פעילות שישברו את הקרח, יעסיקו אותם ויהיו כיפיות במיוחד. חשוב לחשוב על פעילות מסוג זה לפני האירוע על מנת להתארגן בהתאם. בנוסף, תמיד טוב לדאוג שבמסיבת בריכה יהיו כדורים מתנפחים לשחק איתם, משחקי מים נוספים, אפשר לדאוג להפעלות במים. אפשר לקחת רעיונות ממועדונים קיימים, מועדון בגאגא או מועדון איי קלאב למשל.

למה לשים לב כשמארגנים מסיבה באותו מועדון בת מצווה עם בריכה?

כאשר אתם מארגנים מסיבה באותו מועדון בת מצווה עם בריכה חשוב שתשימו לב שיהיה בבריכה מציל מוסמך לכל מקרה שלא יהיה, חובש, חשוב שתדאגו להמון המון המון מים.

כמובן שכל הורה ששולח את ילדו לבריכה, צריך לדעת לדאוג לו למוצרי “חכם בשמש”. אך מהיותכם המבוגר האחראי באיזור, הביאו קרם הגנה לכל מי ששכח להביא, או לא רצה להמרח מראש. אולי כובעים פשוטים, או עם לוגו של האירוע למשקיענים, פירות והמון המון מזל רוח טוב! בסופו של דבר, זה מה שיגרום לאירוע להיות בלתי נשכח!

2013-07-07T11:13:36+00:00