Home/בלוג/מועדון לבת מצווה במרכז – כבר בחנתם את כל האפשרויות?

מועדון לבת מצווה במרכז – כבר בחנתם את כל האפשרויות?

מועדון מפואר לבת מצווהאז איך מחפשים מועדון לבת מצווה במרכז?

קודם כל, נתחיל באינטרנט. כדאי לבצע חיפוש באחד ממנועי החיפוש ( למרות שכולנו נגיע לגוגל בסוף), ולהקליד ” מועדון לבת מצווה במרכז “. חפשו גם “טיפים לבר מצווה ” כך שתוכלו לקבל רעיונות לאירוע. ולפי התוצאות שיתקבלו נוכל לעשות איזשהו סינון ראשוני – לפי מיקום ( צריך להתחשב גם בעצמנו, גם בחברים של הילדה, גם בקרובי המשפחה מהצפון, גם בקרובי המשפחה מהדרום וכן הלאה ), ולא פחות חשוב – לראות את התמונות. את השלב הזה כדאי לעשות עם הילדה, על מנת שהמועדון לבת מצווה במרכז שתבחרו יקלע לטעמה, ולא יווצר חלילה מצב שבו היא לא מרוצה – או אפילו לא שלמה – עם הבחירה, ותיכנס לאירוע בפרצוף חמוץ.

מועדון לבת מצווה במרכז – לא רק באינטרנט!

אחריו שעברנו וסימנו ” V ” של ” מועדון לבת מצווה במרכז ” שמצאו חן בעיננו על כמה מקומות, זה הזמן לצאת מהבית ולכתת את הרגליים בין המקומות – כי ידוע שאין טוב ממראה עיניים, מרגש ידיים וטעם בפה. לכו למועדונים לבר מצווה הללו, תראו אותם, תסתובבו בהם, תיכנסו לשירותים שלהם ( כן כן, זה חשוב. למקום ברמה יהיו שירותים ברמה ), תדברו עם אנשי המכירות – ותקבלו הצעת מחיר.

אחרי שקיבלתם אותה, תצחקו לאיש המכירות בפנים ותגידו לו שהוא חי בסרט. יש פשוט עוד הרבה מקומות לבר מצווה המחיר הראשוני שהוא יציע לכם הוא לא סתם גבוה, הוא מופרך. אפשר להוריד אותו, והרבה. בררו מה המחיר כולל – תאורה? הגברה? מלצרים? טיפ? אלכוהול? תוספות? ישנן עלויות נלוות, וכדאי לדעת על מה רוצים לחייב אתכם לפני שחותמים על הצ’ק.

מועדון לבת מצווה במרכז – כולם מנהלים משא ומתן

אל תסכימו מיד להצעה הראשונה שהוא יתן לכם, גם אם אתם יודעים שאתם רוצים את המקום המסוים הזה. קחו את ההצעה ולכו לחשוב על זה בבית, בשקט, בלי לחץ. האם המחיר הזה הוא במסגרת התקציב שלכם? האם עיצוב המקום הוא בדיוק מה שרציתם, ואין פה שום פשרה? החלטות שמתקבלות בלחץ הן החלטות שמתחרטים עליהן, וכשבוחרים מועדון לבת מצווה במרכז – לא כדאי להתחרט. אחרי הכל, היא תזכור לכם את זה לנצח…

2013-05-01T10:46:14+00:00