Home/בלוג/מסיבת בת מצווה מקורית

מסיבת בת מצווה מקורית

כי בת מצווה יש רק פעם בחיים

בת מצווה היא בהחלט אירוע מרגש, סמלי ומיוחד- הילדה שלכם הופכת לנערה, היא גדלה, מתחילה להיות עצמאית ולפתח אישיות אינדיווידואלית. כל מסיבת בת מצווה היא תשומת לב מיוחדת שילדתכם ודאי תזכור לכל החיים. החגיגה המהנה תלווה אותה בזיכרון עוד שנים ארוכות, לכן רצוי לחגוג באופן שונה ומיוחד, שגם יהיה מהנה וגם יזכיר לה ולמשתתפים את גודל וחשיבות המעמד. להלן כמה רעיונות מקוריים.

מסיבת בת מצווה לבנות בלבד

הילדה שלכם מתחילה לגדול ונמצאת בפתחו של גיל ההתבגרות- כדי לפרגן לה מסיבה מתאימה תוכלו להפוך את האירוע כולו למסיבת בנות אחת גדולה. מעיצוב האירוע בגוונים מתקתקים ועד לאטרקציות והפעלות המתאימות בעיקר לבנות: מסיבת בת מצווה ספא במתחם מפנק, אולי וילה לאירועים, מאפרת מקצועית שתאפר את כל האורחות, טיפולי פנים וציפורניים, ולקינוח הרצאה אחת או שתיים על נושאים מתאימים כמו למשל העצמה נשית ואישית.

טיול מהנה

דרך מקורית נוספת לחגוג את האירוע היא לארגן טיול לחברים ולמשפחה באתרים הקשורים למעמד בת המצווה. אפשר לבקר למשל באתרים היסטוריים, באתרים הקשורים למשפחה או בכל מקום אחר האהוב במיוחד על נערת השמחה. בצפון, במרכז ובדרום, בכל חלקי הארץ תוכלו למצוא שפע מקומות יפים ומיוחדים. במהלך הטיול תוכלו לשלב אטרקציות מיוחדות כמו ארוחה במאהל ורכיבה. כמובן שתמיד נחמד להוסיף גם קייטרינג למסיבת בת מצווה. במשך היום תוכלו לחלק כובעים, חולצות ושאר מזכרות שישאירו לכולם טעם מתוק מהיום.

אישיות פורצת

דווקא בזמן בו הילדה שלכם מגיעה לגיל משמעותי ובונה את הביטחון העצמי והאופי שלה, תוכלו לעזור לה לחזק את הכישורים שלה ואת יכולותיה האישיות: בראש ובראשונה תוכלו לאפשר לה להשתתף בהכנות למסיבה ולהחליט החלטות הקשורות לאירוע. באשר לאירוע עצמו- תוכלו לארגן עבורה מסיבת בת מצווה סביב נושא המתאים לאופי שלה. אם היא אוהבת לשיר תוכלו להזמין עבורה קריוקי והיא תוכל להציג את יכולות השירה שלה מול כולם, אם היא מציירת תוכלו להזמין סדנת ציור שבה היא גם תציג תערוכה של יצירותיה, היא אוהבת לבשל? זה הזמן לחלק לכולם מטעמים שהיא עצמה הכינה ואולי גם להזמין שף פרטי שישתף את האורחים ואותה בטיפים מקצועיים, וכן הלאה.
לסיכום, היום כבר לא חייבים לחגוג מסיבת בת מצווה באולם שמחות. עם מעט יצירתיות והשקעה תוכלו לארגן מסיבה מיוחדת במינה ומקורית להפליא שתהיה גם מתאימה למעמד וגם מהנה במיוחד. מגוון אפשרויות עומדות לרשותכם כיום והמבחר הרחב מאפשר התאמה אישית ומושלמת לנערת השמחה. אז שיהיה בשמחה ובמזל!

2011-06-28T18:47:42+00:00