Home/בלוג/מקום לחגוג בת מצווה

מקום לחגוג בת מצווה

מועדון בת מצווה יוקרתינערות רבות בגיל המצווה מחפשות אחר מקומות חדישים לטובת מסיבת בת במצווה שלהן. ואכן ניתן לראות יותר ויותר נערות צעירות בוחרות כמקום לחגוג בת מצווה את מועדוני בת המצווה. פרט למועדונים לבת מצווה ניתן כמובן למצוא מקומות ואתרים שונים המאפשרים לחגוג את בת המצווה באופן מכובד איכותי ומרהיב. אך בראש ובראשונה לפני הכול המקום הוא אשר עושה את המסיבה כך שיש לתת את הדעת על מיקום הפקת האירוע אשר אותו אנו בוחרים.

מקומות שונים לחגיגת בת המצווה

כאמור, ניתן למצוא מקומות רבים לבת מצווה אך מה הם? המקומות המאפשרים לחגוג בהם את אירועי בת המצווה הם: אולמות בת המצווה, אתר הכותל לבת מצווה מסורתית, חוף הים למסיבה קייצית, מסעדות פאר איכותיות, חיק הטבע וכמובן כאמור, מועדוני בת מצווה. כמו כן, חשוב להבין כי כל מקום מאפשר אטרקציות שונות. כך שמסיבה בחיק הטבע תאפשר מסיבת אקסטרים בשילוב של קירות טיפוס, סנפלינג, קייטרינג, ועוד ועוד אטרקציות ספורטיביות. בעוד שמסיבה בחוף הים למשל תאפשר אטרקציות כשמוטיב המים הוא הדומיננטי.

אטרקציות מעניינות לבת המצווה

בקבלת פנים ניתן ליהנות מאטרקציות ואלמנטים כגון: כנריות, סיכות לב מאירות מודפסות, בובות ענק, עמדת צילום אוטומטית, מופע להטוטני אש, עיצוב בבלונים, שולחנות משחק, מיצגים / רקדניות, קריקטוריסט, האולפן השקוף!! חדש! בר משקאות וידאו, קוסם קומי במהלך האירוע, פסלים חיים וניגוני נבל!

בכניסה לאולם ניתן ליהנות מאטרקציות כגון: כניסה על במה מוארת! קליפ לבת מצווה, כניסה בלב מתנפץ, שדרת פרחים ענקיים, כניסה בתוך לב ענק, כניסה בתוך פרח ענק, כניסה על עגלת תופים, כניסה על עגלת מלך/כה, כניסה בליווי שופרות ומתופפים, כניסה על פסנתר כנף לבן, פריצת מסך, כניסה בתוך כדורגל, כניסה על כרכרה מצרית, כניסה בריקוד, כניסה על ספינה, זיקוקים / קונפטי / בועות, כניסה בצדפת ענק חדשה, כניסה בכדור מסך מתנפץ! כניסת אוטו גריז! כניסה על כרכרה מהאגדות וכניסת אופנוע

פרט לכל אלה ניתן אף לשלב פעילויות יצירה לבת מצווה, אשר ידאגו להעסיק את המוזמנים לבת המצווה. כאשר פעילות זו יכולה להיות קורס באיפור.

2013-03-21T15:23:23+00:00