Home/בלוג/מקומות מגניבים לבר מצווה

מקומות מגניבים לבר מצווה

טקס בת מצווהזוכרים שכשאתם הייתם צעירים, חגיגת בר מצווה הסתכמה בעליה לתורה, ואולי בורקסים וכמה מתוקים?

אז זהו, שהיום זה לא עובד ככה. היום זה פשוט לא מספיק, והדבר הראשון שהורים צריכים לבדוק הוא מקומות מגניבים לבר מצווה. מה לעשות, העולל המתבגר שלכם כבר לא מסתפק במסיבת יום הולדת, וגם סתם להביא איזושהי הפעלה פשוט לא יעשה את העבודה… בימינו, המצב הוא שכל מסיבה מציבה רף חדש שצריך לרדוף אחריו, ומסיבה פשוטה פשוט לא תעמוד בסטנדרטים שחתן השמחה הצעיר יציב לכם. לכן, כאמור, קודם כל – תחפשו מקומות מגניבים לבר מצווה. זה הצעד הראשון.

מה בעצם האפשרויות? ובכן, לא מעטות. יש די הרבה אופציות למועדונים לבר מצווה. בראש ובראשונה, כמובן, ישנם המועדונים. מטבע הדברים, לכל מועדון יש תקופות טובות יותר וטובות פחות (ואז הוא נסגר, אבל זה כבר מעגל חיים שראוי למחקר משל עצמו), ובכל תקופה נתונה, ישנם כמה מועדונים שיכולים להוות מקומות מגניבים לבר מצווה, ויתחלפו בשלב יותר מאוחר באחרים, וחוזר חלילה. החוכמה היא, במקרה זה, לתפוס את המועדונים שבתחילת ההצלחה שלהם, כדי שעד שתגיעו למועד האירוע עצמו, הם עדיין יחשבו למגניבים ולא יאכזבו ברגע האמת.

עוד דבר שחשוב לבדוק במועדוני בר מצווה, אם כבר נגענו בנושא, זה ההפעלות שהם מספקים (או, אם הם לא מספקים הפעלות, אם יש להם הגבלות מבחינת סוגי ההפעלות שהם מאפשרים להביא. ישנם מקומות שלא יאשרו קונפטי, וסביר להניח שאף מקום לא יאפשר אירוע שמהותו היא, נאמר, פיינטבול (באופן די מובן, מן הסתם).

עוד, ולא פחות חשוב (ואולי אף יותר), מקומות מגניבים לבר מצווה גם עולים כסף – שהרי אף אחד לא עובד לשם שמיים. עלות אירוע בר מצווה (וגם עלות אירוע בת מצווה, אגב) היא לא נמוכה, ולהבדיל מחתונה – ילדים בני 13 לא מביאים צ’קים שמכסים את האירוע. על כן מומלץ לבדוק היטב מה התקציב שלכם, מה המשמעות של חריגה ממנו ומה הציפיות לסכומים שיכנסו (בעיקר מהמשפחה, אבל עדיין. צריך לזכור שמקומות מגניבים לבר מצווה לא מחפשים עבור המשפחה, אלא עבור החברים…).

2013-06-10T08:39:34+00:00