Home/בלוג/מקומות מיוחדים לבר מצווה

מקומות מיוחדים לבר מצווה

מועדון הוואטסאפהתינוק הקטן שלכם גדל לאט לאט והופך להיות גבר. חגיגת בר המצווה קרבה ואתם מחפשים מקומות מיוחדים לבר המצווה , הרי לא מדובר בחגיגה שעושים כל שנה, אלא פעם בחיים. אתם תוהים איך לחגוג, מה יגידו המשפחה, הנער רוצה לעשות חגיגה שתרשים את החברים שלו, ופעם מקומות מיוחדים לבר מצווה הפכו להיות דבר רגיל, שכולם עושים, אז איך בכל זאת נשארים מקוריים ?

קדימה , מוכנים , מתחילים !

ראשית, עשו חיפוש קצר בגוגל “מועדונים לבת מצווה במרכז“, או ” מקומות מיוחדים לבר מצווה ” , אם לא מצאתם דברים רלוונטים -מקדו את החיפוש למשהו כגון ” מקומות מיוחדים לבר מצווה – רעיונות מקוריים ” קראו קצת וקבלו רעיונות, לא חייבים להחליט עכשיו, קבלו רק התרשמות ראשונית. בין המקומות המיוחדים לבר מצווה שתמצאו תוכלו למצוא מועדונים לבר מצווה שיתאימו יותר למסיבה של הילד עם חבריו , תוכלו למצוא גם אפשרות לעשות אירוע על יאכטה – בהחלט בין המקומות המיוחדים לבר מצווה שתמצאו . תכלו גם לערוך מסיבת בר מצווה בבריכה או לשכור מקום מיוחד לערוך בו חגיגה של יום ובתוכו מספר אטרקציות – עמדות WII , מתנפחים למבוגרים, מציעים לכם גם אוכל ושתייה לתוספת – זוהי בהחלט אפשרות לערוך בר מצווה בצורה מקורית.

מקומות מיוחדים לבר מצווה – מהם האפשרויות ?

החיפושים בוודאי יעלו לכם מספר רב של אפשרויות – בין המקומות המיוחדים לבר המצווה שאני מצאתי היה גן אירועים שממוקם עמוק בתוך הטבע, שם תוכלו לקבל אווירה פסטורלית – קיבוצית, כמו פעם. זוהי בהחלט יכולה להיות אפשרות – אבל קחו בחשבון מספר גורמים – האם בני המשפחה שלכם יהנו בכזה מקום ? האם ההגעה לאירוע עבור האורחים תהיה פשוטה יחסית, וללא תקלות ? אם לא, אולי כדאי לחשוב על משהו אחר, בהחלט יש המון מקומות מיוחדים לבר מצווה שאפשר לבחור מהם .

אפשרות נוספת היא עריכת בת מצווה בבריכה , בריכה בהחלט יכולה להיות בין הרעיונות היותר טובים מבין כל המקומות המיוחדים לבר מצווה שיש. רק חסרון קטן – אתם מוגבלים לזמן החורף.

לסיכום – התייעצו עם הנער, הכינו תקציב וחשבו על הרעיון היטב. שיהיה מזל טוב.

2013-05-16T00:20:23+00:00