Home/בלוג/מקומות מקוריים לבת מצווה

מקומות מקוריים לבת מצווה


מועדון בת מצווה בתל אביבהתינוקת הקטנה שלכם גדלה, קצת קצת כל יום, ומבלי ששמתם לב היא אוטוטו נערה. החגיגות בפתח, וקצת לא בא לכם לערוך חגיגה בנאלית. צריך לחשוב על משהו קצת אחר, יש המון מקומות מקוריים לבת מצווה שאפשר לחגוג בהם. איך תמצאו את המקום הנכון ? במאמר קצר זה ניתן לכם מספר רעיונות, טיפים ונציג מקומות מקוריים לבת מצווה .

מקומות מקוריים לבת מצווה – כי כבר קצת נמאס מדברים רגילים

לא, אנחנו לא מתכוונים לפגוע באף אחד, אבל אירועים מסורתיים, על אף שהם יכולים להיות מאוד מהנים, מתחילים קצת לחזור על עצמם. הם כייפים, זה נכון בוודאות, אבל אירוע שיגרתי יש לנו כל חודש. יש לא מעט אפשרויות ומקומות מקוריים לבת מצווה, איך נבחר ?
עשו חיפוש קצר ברשת באמצעות מנועי החיפוש – ” מקומות מקוריים לבת מצווה ” , ” הפעלות מיוחדות לבר מצווה \ בת מצווה ” ותגלו שיש הרבה אפשרויות, אם החיפוש אינו ממוקד דיו – חפשו עם תוספת, למשל ” מקומות מקוריים לבת מצווה עם בריכה ” . קראו קצת, קבלו רעיונות ומושג על מחירים.

מסיבת בת מצווה בבריכה פרטית ומקורה – הנה לכם, לא צריך לחשוב יותר מידי מחוץ לקופסא, וקיבלתם אפשרות שהיא בהחלט בין המקומות המקוריים לבת מצווה שאפשר למצוא. אירוע בבריכה אינו יקר כפי שאתם חושבים, הוא בהחלט שובר שגרה, ואם תעשו סקר קצר, תגלו שמשפחה , חברים ובעיקר חברותייה של הנערה יחשבו שהרעיון מעולה.

אירוע “שיגרתי” + תוספת מקורית

חיפשתם וחיפשתם, ראיתם הרבה מקומות מקוריים לבת מצווה אבל החלטתם ללכת על אירוע שיגרתי מסיבות כאלה ואחרות. מצוין! אין צורך להתאכזב או לנטוש את מחשבת המקוריות והאוטנטיות. מה שניתן לעשות במקום לבחור בין אחד המקומות המקוריים לבת מצווה שראיתם הוא להוסיף משהו לאירוע הרגיל . הנה רעיון: בת מצווה עם לימוזינה – שוכרים לימוזינה, הנערה ומספר חברותיה יוצאות לסיבוב עם אוכל, ממתקים, שתייה קלה שהן לבושות וחגיגיות. בהחלט מקורי, כיפי ויתן לנערה הרגשה מיוחדת. לימוזינה היא אינה יקרה היום כפי שחשבתם, ובהחלט יתכן כי סך ההוצאה יהיה נמוך אילו בחרתם במקום מבין המקומות מקוריים לבת מצווה שראיתם קודם לכן.

2013-05-01T09:56:02+00:00