Home/בלוג/עיצוב מסיבות ימי הולדת ובת מצווה

עיצוב מסיבות ימי הולדת ובת מצווה

יום הולדת הוא אירוע שמגיע רק פעם בשנה וככה הוא הופך להיות יום מיוחד שכל ילד או ילדה מחכים לו במשך כל השנה. כשמדובר בחגיגת בר או בת המצווה הציפייה היא גדולה הרבה יותר שכן זוהי נקודת ציון משמעותית בחייהם של הילדים. למעשה, חגיגת בת המצווה מציינת את הרגע שבו הילדה מפסיקה להיות ילדה ומתחילה את הדרך לכיוון חייה כנערה וכבוגרת.

אחרי שחשבתם מהי המתנה המעוצבת שתעניקו לילדת בת המצווה שלכם, חשוב לקחת בחשבון כמה נקודות חשובות כדי להפוך את חגיגת יום ההולדת שלה לבלתי נשכחת:

  1. הזמנות למסיבה – למרות שבימינו רוב ההזמנות לאירועים ומסיבות נשלחות דרך הפייסבוק או אפליקציית הוואטסאפ, מומלץ בכל זאת להעביר לאורחי המסיבה הזמנות מודפסות כדי שישימו אותן על המקרר כתזכורת למה שיגיע. ההזמנות למסיבה הן גם מזכרת נפלאה שתשמר לאחרי האירוע.
  2. קישוטים לאירוע – כדי להפוך אירוע סטנדרטי לאירוע נפלא חשוב להתייחס גם לקישוט של החלל בו אתם עורכים את המסיבה. הקישוטים כמובן כוללים בלונים, אך בשוק קיימים אפשרויות רבות נוספות כמו שרשראות דגלים, קישוטים לשולחן, קונפטי צבעוני וכדומה.
  3. כרזות ופוסטרים – מסיבות בת או בר מצווה צריכים להתמקד במי שחשוב והוא כמובן חוגג או חוגגת היום הולדת. אם אתם ממש רוצים להשקיע במסיבה צלמו את הילד או הילד בצילומים חגיגיים, בחרו את התמונות היפות ביותר והדפיסו אותן ככרזות או פוסטרים. במסיבה עצמה אתם יכולים לבקש מהאורחים לחתום על הפוסטרים, לכתוב עליהן ברכות ולאחר מכן למסגר אותן או לאסוף אותן לאלבום מושקע שישמר לשנים הבאות ויהיה מזכרת נפלאה.
  4. מארזי אוכל וחטיפים –אחד מהדברים שחשוב לחשוב עליהם הוא מהו האוכל שאתם רוצים להביא לאירוע. בעת בחירת החטיפים והאוכל לאירוע, חשוב לקחת בחשבון את הטעם של חוגגי ימי ההולדת ושל האורחים ולא להסתמך רק על הטעם האישי שלכם. בנוסף, כפי שאומר השיר “אין, אין, אין חגיגה – בלי עוגה” ואכן גם כאן חשוב להתייעץ עם הילד או הילדה כדי לדעת מהי העוגה המועדפת עליהם. בנוסף, חשוב לקחת בחשבון אלמנטים כמו כלי האוכל שאתם מגישים איתם את האוכל, הסכו”ם וכדומה. מומלץ להתאים אותם לאווירה הכללית של המסיבה או לנושא האירוע, אם בחרתם כזה.

לסיכום, תכנון מסיבת יום הולדת, ובעיקר כזו כמו מסיבת בר ובת מצווה, הוא משימה שחשוב לתת עליה את הדעת ולקחת בחשבון אלמנטים רבים משלב ההזמנות דרך קישוטי האולם ועד חלוקת המתנות לאורחים בסוף הערב. ככל שתרדו לרמה יותר גבוהה של פרטים כך הסיכוי שמסיבת יום ההולדת שתתכננו תזכה להצלחה גדולה יותר.

2017-12-11T13:15:29+00:00