Home/בלוג/קליפ לבר מצווה

קליפ לבר מצווה

מועדון בת מצווה בתל אביבכל נער צעיר בגיל המצוות אשר עושה את אירוע בר המצווה שלו מעוניין בחגיגת בר מצווה מיוחדת כזו שתיזכר ולא תשכח לעולם. תוצאה מסוג זה ניתן להשיג על ידי שילוב של קליפ לבר מצווה. אשר ייתן טעימה אודות חיי הילד ואופיו באירוע שכולו שלו בעוד שקליפ לבר מצווה אף ישמש כמעין מזכרת להורי הנער וחבריו לכיתה.

אז מהו קליפ לבר מצווה?

קליפ לבר מצווה הוא למעשה מעין סרטון קצר של הנער אשר מספר לנו כמוזמנים לאירוע אודות אותו נער החוגג את אירוע בר המצווה על ידי עריכה נכונה ומקצועית ניתן לערוך קליפ לבר מצווה כזה שיהיה ייחודי,מצחיק, יפה, מרגש ומעניין. כמו כן, ניתן לשלב בקליפ לבר מצווה שירים שונים, ברכות לילד על ידי ההורים, ועוד ועוד…

קליפ לבר מצווה יכול לשמש אותנו כעורכי האירוע בכמה אופנים והם:

בראש ובראשונה, משמש אותנו קליפ לבר מצווה באירוע בר המצווה שלנו כאלמנט ואטרקציה לקבלת הפנים באירוע.

כמו כן, יכול לשמש אותנו הקליפ לבר מצווה באירוע שלנו כאלמנט לכניסה מיוחדת ומרהיבה כאשר במצב זה ישמש הקליפ המקורי לבר המצווה כגורם מסיח דעת כך שבעוד שהמוזמנים מרותקים למסך ולקליפ נער בר המצווה יפרוץ מהמסך וייתן ביצוע של שיר מרגש ויפה.

בנוסף ניתן לומר כי אטרקציה זו של קליפ לבר מצווה תשמש אותנו גם כאופציה להעניק לאורחי האירוע ולמוזמנים את הקליפ לבר המצווה כמעין מזכרת לאירוע ולמעמד המיוחד של אירוע בר המצווה.

עלות של קליפ לבר מצווה מהי?

ניתן למצוא קליפ לבר מצווה בעלות של 900 ש”ח. כאשר זה כולל אורך 5 דקות בערך עם 3 דקות וידאו ו-2 דקות תמונות עם גימיקים מיוחדים המתאימים לאישיות הילד, ועריכות מונטג מוזיקלים.

כמו כן, ניתן למצוא קליפ לבר מצווה בעלות של 1500 ש”ח. כאשר זה כולל צילום הטכנולוגית full hd ועריכת וידאו כולל שימוש בחומרים קיימים. כאשר ניתן לעשות קליפ לבר מצווה של עלייה לתורה.

בנוסף, ניתן למצוא קליפ בעלות של 2000 ש”ח. כאשר קליפ זה כולל הכל בשילוב שלטכנולוגיה עדכנית בתחום הוידאו.

2013-03-21T14:24:09+00:00