Home/בלוג/רעיונות למתנות לבת מצווה

רעיונות למתנות לבת מצווה

הולכים לאירוע של חברה מהכיתה ? ובכן, אפשר לתת את המתנה המסורתית של כסף במעטפה, אבל גם אפשר לתת מתנה אישית ויפה. היום זה הפך להיות מקובל יותר ויותר לתת מתנה עבור מסיבת בת מצווה . ישנם רעיונות למתנות לבת מצווה בשפע. צריך רק לחפש קצת ולהשקיע מחשבה, ואפשר למצוא מתנה נהדרת.

אין לי רעיונות למתנות לבת מצווה – מה עושים ?

בסקירה קצרה זו ננסה לתת לכם מספר רעיונות למתנות לבת מצווה , בכל אופן, עשו חיפוש קצר בעזרת אחד ממנועי החיפוש – גוגל או בינג – “רעיונות למתנות לבת מצווה” וקבלו רושם ראשוני על מה שאפשר למצוא וטווחי מחירים. אחרי שקיבלתם כמה רעיונות, הגיע הזמן לחשוב על מתנה.

כאשר חושבים על רעיון מבין כל הרעיונות למתנות לבת מצווה שחשבתם עליהם , חשוב מאוד לשים דגש על מתנה איכותית, מרגשת ועם נגיעה אישית. אם תצליחו לחשוב על מתנה שימושית – כנראה שזו המתנה מושלמת מבין על הרעיונות למתנות לבת מצווה שחשבתם עליהן.

רעיונות למתנות לבת מצווה – עבור ההורים

ישנם מספר אפשרויות ורעיונות למתנות לבת מצווה , חלק מהן יקר יותר וחלק פחות, אפשר לחשוב על רעיונות למתנות לבת מצווה שיתאימו לתקציב שלכם בנוסף לאירוע המסורתי, ואם אין לכם חשק לחגוג כ”כ, זה גם בסדר ואפשר להסתפק במתנה בלבד – רעיונות למתנות לבת מצווה לא חסר. האפשרויות העומדות לרשותכם – סדנת סטיילנג עבור הנערה וחברותיה, טיסה בכדור פורח, חגיגת בת מצווה בבריכה עם החברות ועריכת מסיבת בת מצווה מצומצמת לחברות עם מפעיל או אטרקציות שונות. מבין כל הרעיונות למתנות לבת מצווה אנו ממליצים על דווקא על הרעיון האחרון – מסיבה מצומצמת, שאגב אפשר לערוך על יאכטה אפשר להתאים אישית לאופי הנערה ובקשותיה, ההתאמה האישית מאפשר לכם גם לבנות אירוע יפה בתקציב סביר יחסית. בין האטרציות שאפשר למצוא – עמדות טיפוח, עמדות WII, הפעלה ע”י מדריך, משחקי בריכה, כדורים מתנפחים שמותאמים לנערים ונערות, אפשר ורצוי לשלב אוכל באירוע, וכמובן שתייה קלה ומים. בת מצווה ביכאטה היא בהחלט אירוע נדיר! – חשוב באירועים מהסוג הזה לדאוג לבטיחות של כל המשתתפים מבחינת שתייה מרובה, חשיפה לשמש ומשחקים מסוכנים. מקווים שנתנו לכם כמה רעיונות למתנות לבת מצווה שיספקו את מבוקשכם.

2013-05-16T00:49:33+00:00