Home/בלוג/רעיונות מקוריות לבר מצווה

רעיונות מקוריות לבר מצווה

מועדון הגאגאכיום על מנת למצוא מגוון רעיונות מקוריות לבת מצווה אין צורך בחיפושים רבים. ולמעשה חיפוש של חמש דקות ברשת האינטרנט, כבר יכול להציג ממצאים העונים לנושא רעיונות מקוריות לבת מצווה. כך שאין צורך בלהיות עובדי עצות אלה כל שניתן וצריך לעשות הוא לערוך בדיקה בנושא זה של רעיונות מקוריות לבת מצווה על מנת למצוא את הרעיון אשר עונה לדרישותינו והמתאים לאופי הנערה.

בין מגוון רחב של אטרקציות ורעיונות מקוריות לבת מצווה ניתן לראות את הרעיונות הבאים:

בכניסה לאירוע ניתן לשלב רעיונות מקוריות לבת מצווה מסוג זה – זיקוקים / קונפטי / בועות, כניסה בצדפת ענק חדשה, כניסה בכדור מסך מתנפץ, כניסת אוטו גריז, כניסה על כרכרה מהאגדות, כניסת אופנוע, כניסה בחללית, כניסה בלב מתנפץ, שדרת פרחים ענקיים, כניסה בתוך לב ענק, כניסה בתוך פרח ענק, כניסה על עגלת תופים, כניסה על עגלת מלך/כה. כאשר בתחום הכניסה יש המלצות לשיר כניסה לבת מצווה.

ברחבת הריקודים ניתן לשלב רעיונות מקוריות לבת מצווה מסוג זה – בר ממתקים פאסיבי, בובות ענק, להקת מתופפים, כנריות, בקבוקי אלכוהול מרקדים, רובוט לדים, רצפת לדים, מסך sms, צלם מחזיקי מפתחות ועוד ועוד…

אין אירוע מוצלח ללא מוזיקה טובה

ניתן לומר בוודאות כי קונספט של מסיבת קריוקי היא אחת האטרקציות היותר מרשימות ומוצלחות כמובן כאשר מדובר בארגון מקצועי ותקין של המסיבה. והרי שיש המלצות לשירים לבת מצווה. כאשר את אלה ניתן לערוך, ולאחר מכן להביא לכך שם משמשים כמעין מזכרת מנערת בת המצווה למוזמנים לאירוע. והרי שרעיון זה הוא ללא ספק אחד הרעיונות למתנות מקוריות לבת מצווה.

ולכן אירוע בת מצווה המשלב את אטרקציית הקריוקי באירוע, מבטיחה אירוע מקפיץ במיוחד ומרגש לא פחות כאשר ניתן להעניק ולהקדיש שירים במהלך הערב בטקס ובאירוע בת מצווה לאנשים אשר אנחנו אוהבים במיוחד כמו אבא ואימא. ובין אם נבחר להקדיש של לסבא או לסבתא.

2013-04-04T10:29:57+00:00