Home/בלוג/תכנון מסיבת בת מצווה בתל אביב

תכנון מסיבת בת מצווה בתל אביב

רוצים להפוך את מסיבת בת מצווה בתל אביב לאירוע בלתי נשכח? בעקבות הקדמה, מוצעים לא מעט רעיונות לתכנון מסיבות בת מצווה. להלן כמה טיפים לתכנון מוצלח.

טיפ מס’ 1- סמנו את המטרות ואת היעד

ארגון משתווה למילת המפתח. אם להגיד אירועי בת מצווה מיוחדים– זה להתחיל ולתכנן הרבה לפני. בין אם תרצו קבלת פנים פשוטה, בכדי לחגוג אירוע בסדר גודל שכזה ובין אם תבחרו לערוך מסיבה ל250 איש, השאלה תהיה- היכן לחגוג בת מצווה על פי אופי האירוע בפועל. ראוי לבחור סוג אירוע על פי סגנון ורמת חיים, כמו כן ראוי לבצע התאמה על פי תקציב קיים.

טיפ מס’ 2- שירותי הסעדה וסקר שווקים

השלב הבא מתייחס לפנייה שלכם אל חברות הקייטרינג. האם תרצו קייטרינג כשר? ההתלבטות תגרום לכם לערוך סקר שווקים מקיף או לפנות אל החברים הטובים שלכם ולקבל את המלצתם. האם תעדיפו לשכור שירותים של מתכנן מאורעות או שתרצו לחפש את נותני השירות באופן עצמאי? הכול עניין של צורך.

טיפ מס’ 3- להזמין את הכול מבעוד מועד

את הצלם, האמנים, האוכל ואפילו שירותי התאורה, יהיה עליכם להזמין מראש. יש לזכור כי סיפורכם אינו שונה לשאר תכנוני המסיבות הקיימות בשוק הפתוח. ראוי לזכור כי דמי הקדימה אותם תצטרכו לשלם, יאלצו אתכם לעשות את הבחירות הנכונות ויפה שעה אחת קודם.

טיפ מס’ 4- לבחור את הנושא המרכזי

לפעמים, כאשר אונ מ ארגנים את אירוע בת המצווה, התכנון הכולל הוא העניין האמיתי. כיום ניתן לארגן ימי כיף בתל אביב לכבוד בת המצווה או יום ההולדת. יום כיף שמתחיל בבוקר ונגמר אל תוך הלילה, כאירוע של פעם בחיים. כמו בכל דבר, גם כאן תצטרכו לבחור את הנושא המרכזי של האירוע. את ההשראה ניתן לקחת על רקע היסטורי או אפילו בהשראה של גווני צבעים מרהיבים אשרייעצבו את המקום. מומלץ לשתף את חוגגת בת המצווה בכל התרחיש ולהתחשב בהעדפותיה האישיות.

טיפ מס’ 5- להפיק את ההזמנות

חצי שנה לפני האירוע התחילו בהפקת ההזמנות. רשימת המוזמנים קיימת מזה זמן רב וכעת הגיע השלב בו תצטרכו לבחור את סגנון ההזמנה ואפילו את מפת הדרכים אשר תוביל את האורחים למקום החנייה בקלות.

כשהכול כבר מוכן, הגיע השלב להוציא את הרעיון לפועל. מתקשים לתכנן? נשמח לסייע לכם בכל שלבי התכנון.

2014-02-05T23:09:28+00:00